Axial minimi käyttölämpötila
Lähetetty: 27 Kesä 2012, 17:37
Mikähän on Axialin alin lämpötila, että tehoaa? Mistään ei löydy sitä tietoa ja ensi yöstäkin on taas tulossa tosi kylmä...
Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
Sinne ne tuli eilen illalla ruutattua, Axial + Moddus + Comet Pro + Menara satsi. Keli oli ihan asiallinen, ei tullutkaan niin kylmä kuin luvattiin. Yhden aikaan lopetellessa oli vielä +9 astetta, eikä kastetta kovin pahasti ollut, kun oli sellaista kevyttä tuulenvirettä.SS kirjoitti:Kai perussäännöt pätevät Axialiinkin. Hallan uhatessa ei ole hyvä ruiskuttaa, ei myöskään märkään kasvustoon.
Eli +10 - +15 asteen aamu, auringon noustua ja kasteen alkaessa kuivahtaa olisi paras.
-SS-