Urean säilytys IBC-kontissa pakkasessa
Lähetetty: 23 Heinä 2012, 22:05
Tänä kesänä tuli mieleen, että kaikkea typpeä ei välttämättä kannattaisi laittaa kylvön yhteydessä sateiden huuhdottavaksi. Tarve kuitenkin on pientä ja tuollainen kuution UAN-kontti kestäisi helposti pari-kolme vuottakin.
Miten tuollainen urealla täytetty muovisäiliö kestää pakkasessa säilyttämistä? Meneekö hana rikki ja tavara valuu sitten maahan kevään tullen?
Miten tuollainen urealla täytetty muovisäiliö kestää pakkasessa säilyttämistä? Meneekö hana rikki ja tavara valuu sitten maahan kevään tullen?