Sivu 1/1

Agromek 2012

Lähetetty: 13 Elo 2012, 19:52
Kirjoittaja junttieinari
Juutit pistää taas näyttelyn pystyyn marraskuussa. Onko foorumilaisilla suunnitelmia näyttelyn suhteen? Kokemuksia ja käytännön vinkkejä perille (ja takaisin) pääsemiseen otetaan vastaan, vois muutaman lomapäivän tuhlata "työ"-matkaan.

Re: Agromek 2012

Lähetetty: 09 Loka 2012, 10:48
Kirjoittaja Mari1234
Joo, nyt olisi tilaisuus lähteä matkaan. Teemme reissun bussi-laiva-bussi matkana 28.11-2.12 (keskiviikkoilta-sunnuntai aamu) reittiä Turku-Tukholma-Göteborg-Frederikshavn-majapaikka, (joka voi olla esin Arhus tai Viborg). Reissun hinta selvinnee lähipäivinä mutta se tehdään ihan omakustannehintaisena ja tietysti kuskin palkka. Matkan varrelle etsitään vierailukohteita ja jos siinä onnistutaan, aikataulu on aika tiivis.
Annan mielelläni lisätietoja p. 040-7191075 Jari