Sivu 1/1
Jälkiversoaminen!
Lähetetty: 21 Elo 2012, 21:31
Kirjoittaja tumemies
Olen ihmetellyt kun suurin osa pelloista työtää uuttavihreää kokoajan.. kun ei tunnu millään vihreä häviävän... Luulisi sen olenvan kuivana vuonna mahdollista. mutta ei näin sateisena vuonna voi johtua vedenvähyydestä? Eli kertokaas mielipiteitä mistä johtuu ?
Re: Jälkiversoaminen!
Lähetetty: 21 Elo 2012, 21:39
Kirjoittaja kevinc
Vihreät jyvät tuleentuneen ohran joukossa johtuu siitä, ettei viljan vastaanottajille kelpaa glyfosaatilla käsitelty vilja

Tai oikeastaan ei edes naurata, kun muualla euroopassa ilmeisesti kelpaa ja sitten saavat vielä parempaa hintaa.
Re: Jälkiversoaminen!
Lähetetty: 21 Elo 2012, 21:50
Kirjoittaja tumemies
Näinhän tuo on.. sama kauralla.. ei vaan oikeein arvaa ajella glyfoa vaikka rehukauraa onkin..

Re: Jälkiversoaminen!
Lähetetty: 21 Elo 2012, 22:19
Kirjoittaja aurajokilaivuri
kevinc kirjoitti:Vihreät jyvät tuleentuneen ohran joukossa johtuu siitä, ettei viljan vastaanottajille kelpaa glyfosaatilla käsitelty vilja

Tai oikeastaan ei edes naurata, kun muualla euroopassa ilmeisesti kelpaa ja sitten saavat vielä parempaa hintaa.
Ja samoille suomalaisillekin ostajille kelpaa keskieuroopassa myrkytetty, muttei suomessa.
Re: Jälkiversoaminen!
Lähetetty: 23 Elo 2012, 16:26
Kirjoittaja Vesa
tumemies kirjoitti:Näinhän tuo on.. sama kauralla.. ei vaan oikeein arvaa ajella glyfoa vaikka rehukauraa onkin..

Sama täällä paikoitellen kauralla. En muista milloin viimeksi olis noin paljon jälkiversonu... no ei viitti kypsyttää,antaa luonnon hoitaa. Onhan tässä tätä syksyä vielä...
