Sivu 1/1
Kellfri piennarleikkuri sk140/sk180
Lähetetty: 22 Elo 2012, 14:08
Kirjoittaja jurpo
Onko lajitovereilla kokemusta otsikon kaltaisesta aparaatista? Hinta on houkutteleva ja netistä bongatuissa kuvissa näyttää asialliselta ja vankasti tehdyltä.
Vaan miten on laita kestävyyden ja toimivuuden? Asiallisia käyttäjäkokemuksia pyydetään. Ei kommentteja "halpa on paska". Eihän tolla hinnalla nyt parasta laatua voikkaan saada, mutta jos saa käypäsen.
Kuvia:
http://allegro.pl/nowa-kosiarka-poboczy ... 27248.html
Re: Kellfri piennarleikkuri sk140/sk180
Lähetetty: 22 Elo 2012, 16:48
Kirjoittaja Maajussi66
Tuohan on vain 2500 euroa + rahti, eli halpa kuin saippua.
Re: Kellfri piennarleikkuri sk140/sk180
Lähetetty: 22 Elo 2012, 17:10
Kirjoittaja jurpo
2690e + rahti + alv23%. Joku kampanja tulossa -10% alvittomasta. Tosta voi laskee hinnan. Halpaa kyllä juu, jos toimii.
Re: Kellfri piennarleikkuri sk140/sk180
Lähetetty: 26 Elo 2012, 10:23
Kirjoittaja Amatööri
no noissahan pitää muistaa varautua korjailemaan konetta. Täällähä oli joku aika sitten juttua kelfriin kuormaimesta joka tykkäsi rikkoutua vähän sieltä täältä

käytännössähän nuo vihreät vehkeet on aina jonkun kopiota, muta mutta se copy right eli kopio oikein

Re: Kellfri piennarleikkuri sk140/sk180
Lähetetty: 26 Elo 2012, 10:46
Kirjoittaja ROUTI
Naapuri osti ton 140:sen, kyllä se ainakin 2ha kesti ajelua, vaikka muutaman kaverin kanssa arvioitiin sen kestoiäksi n.200m. Päälle päin katottuna asiallinen laite, niin kuin oli se minun ostama metsäkuormainkin, joka halusi metsästä pois keinolla millä hyvänsä

Re: Kellfri piennarleikkuri sk140/sk180
Lähetetty: 28 Elo 2012, 08:08
Kirjoittaja 956XL
Ronskin näköistä noissa on ainakin työn jälki, siis miten se kone on tehty.
Edullisia ovat mutta miten on kestävyyden laita? Harrasteluhommiin varmaan ihan ok.