Hygrostaatin kalibrointi
Lähetetty: 26 Elo 2012, 10:35
Onko kellään tietoa mitenkä tollasen kuivurin kanava hygrostaatin sais kalibroitua. Tämän vuoden kuivauksissa aika suuri ero viime vuoden säätöihin. Tiedä sitten oliko vaikutusta, että unohtui talveksi kuivurille. 