Tuhkan ja yhdyskuntamädätteen käyttö peltoviljelyssä?
Lähetetty: 08 Helmi 2013, 13:49
Onko kenelläkään kokemusta kummastakaan?
Kyseessä lämpölaitoksen puuhakepoltosta syntynyt tuhka sekä kunnan jätevesipuhdistamon aumattu turvesekainen märkä mötjäke, voisiko se olla nimeltään mädäte?
Ymp. sitoumus annettu ja niitä ehtoja tohtisi noudattaa.
Olisivat molemmat tuotteet n. 5 km ajomatkan päässä pelloilta.
Kyseessä lämpölaitoksen puuhakepoltosta syntynyt tuhka sekä kunnan jätevesipuhdistamon aumattu turvesekainen märkä mötjäke, voisiko se olla nimeltään mädäte?
Ymp. sitoumus annettu ja niitä ehtoja tohtisi noudattaa.
Olisivat molemmat tuotteet n. 5 km ajomatkan päässä pelloilta.