Siipivannas kylvössä
Lähetetty: 11 Tammi 2006, 20:06
http://www.horschanderson.com/amach.htm
Onko kellään kokemuksia esim runnin höylä kylvimestä ja tai Tumen siipivantaasta ?
Onko kellään kokemuksia esim runnin höylä kylvimestä ja tai Tumen siipivantaasta ?