Sivu 1/1

Siipivannas kylvössä

Lähetetty: 11 Tammi 2006, 20:06
Kirjoittaja perfekt
http://www.horschanderson.com/amach.htm

Onko kellään kokemuksia esim runnin höylä kylvimestä ja tai Tumen siipivantaasta ?

Lähetetty: 11 Tammi 2006, 22:37
Kirjoittaja Jorma
Harvinaisia ovat, itsellä ei kokemusta noista ole. Parempaa satoa niillä kuitenkin tavoitellaan.