Peltinakertaja?
Lähetetty: 21 Heinä 2013, 12:50
Eli nyt on ikkunat maalattu ja periaatteessa valmiit asennukseen ja pitäisi alkaa aukkoja peltiin väsäillä. Miten onko muilla kokemuksia paineilma toimisista nakertajista? Paineilmalla toimivat ovat pirun paljon halvempia tosin letkua joutuu raahaamaan perässä mut niin sähkökäyttösessäkin tulee piuha perässä! Töissä kokeilin sähkökäyttöstä makitaa ja toimii kyllä hienosti hinta vaan sen 500+€. Netissä oli joku sähkönakertaja 169€ merkki on HBM 180 handy sekin vois olla mulle sopiva kun noita ikkunoita kuitenkin on 15 kpl....