Sivu 1/1

Deutzin puhallin

Lähetetty: 18 Elo 2013, 16:35
Kirjoittaja jurpo
Missä mahtaa olla Deutzin lämmityslaitteen moottori? Muistelin, että penkin alla, mutta eipä ollutkaan. Onko jomman kumman lokasuojan verhoilun alla?

Re: Deutzin puhallin

Lähetetty: 19 Elo 2013, 23:09
Kirjoittaja jegerman
Joo Siellähän ne on lokasuojien verhoilun alla molemmin puolin. Itsellä vm-06 ttv agrotron ja olen sen puhaltimen moottorin vaihtanut vasemmalle puolelle. Oikea puoli vielä haastavempi kun saa purkaa namiskoita pois!