Meiren lumiaurat
Lähetetty: 28 Syys 2013, 18:13
Lauantaita!!
Olen pähkäillyt auran ostamista T-Valtran keulalle ja naapuri kertoi ostaneensa kuorma-autoonsa Meiren-merkkisen auran Virosta. Kertoi Destian ainakin käyttävän em. auraa. ja sieltä oli kuullut positiivista palautetta noista vehkeistä.
Onkos kenelläkään moista auraa traktorissa ja minkämoisia kokemuksia on?
Painot ei ainakaan ole kovin suuret noissa auroissa eli keveiltä vaikuttaa minusta.
Hinnan sanoi jääneen 5000 euroa halvemmaksi kuin vastaava aura kotimaasta. Siinäpä syytä houkutukselle...
-Antti
Olen pähkäillyt auran ostamista T-Valtran keulalle ja naapuri kertoi ostaneensa kuorma-autoonsa Meiren-merkkisen auran Virosta. Kertoi Destian ainakin käyttävän em. auraa. ja sieltä oli kuullut positiivista palautetta noista vehkeistä.
Onkos kenelläkään moista auraa traktorissa ja minkämoisia kokemuksia on?
Painot ei ainakaan ole kovin suuret noissa auroissa eli keveiltä vaikuttaa minusta.
Hinnan sanoi jääneen 5000 euroa halvemmaksi kuin vastaava aura kotimaasta. Siinäpä syytä houkutukselle...
-Antti