Sivu 1/1

kemppi Kempact RA

Lähetetty: 31 Loka 2013, 18:20
Kirjoittaja kallioj82
Eli onko kenellääkään kokemuksia kyseisen mallin MIG koneesta? lähinnä tuo 253R ja 323R olis kiinnostava.

Re: kemppi Kempact RA

Lähetetty: 31 Loka 2013, 23:13
Kirjoittaja masto
kempistä en tiedä mut pari vuotta sitten ostin wallius 240sen. Todella hyvä laite, syttyy hyvin ja antaa virtaa tasaisesti. kertaakaan ei ole vielä syöttöongelmia ollut. suoraan tehtaalta muurlasta ostin ja tinkivätkin vielä hinnasta.

Re: kemppi Kempact RA

Lähetetty: 03 Marras 2013, 11:05
Kirjoittaja kallioj82
Nyt on kemmpiläinen hommattuna ja eipä voi muuta ku kehua...