Sivu 1/1

Case IH 110 maxxum käyttökokemuksia kaivataan?

Lähetetty: 08 Marras 2013, 18:42
Kirjoittaja TL-100
Eli olen lähössä kattomaan moista konetta ensi viikolla.
Vuosimalli on -08 ja ajettu 3900h varustettu Trima 3 etukuormaajalla ja on 50km/h versio.
Mitä kannattaa ottaa huomioon ja mitä mahdollisia vikoja olis tulossa? Casesta ei ole mitään kokemuksia mutta nyykkäri olis tarkoitus pistää vaihtoon. Kertoilkaa kokemuksia