Mikä vehnälajike viljelyyn?
Lähetetty: 17 Tammi 2006, 14:06
Vaihtoehtoina Anniina, Amaretto, Zebra tai joku muu. Kylvö hyväkuntoiseen lohkoon johon päästään yleensä ensimmäisenä keväällä. Anniina olisi varma valinta, mutta varsinkin Amaretto kiinnostaa satoisuuden vuoksi. Onko myöhäisyys ja alhainen valkuainen suuri riski? Zebrasta voisi myös saada siemensopimuksen jolla saisi ehkä muutamia lisäeuroja. Kruunua on tarkoitus viljellä toisena vehnälajikkeena omasta siemenestä.