Ilmoitus työsuojelupiiriin
Lähetetty: 19 Tammi 2006, 14:20
Olettekos tehneet ilmoituksen, kun teidän lapset työskentelevät konetöissä mukana "alle 18" jota laki edellyttää, tuo turvepuoli on aikalailla lapsityövoiman varassa kun varalta olosta ei makseta niin aikamiehiä se ei kiinnosta.