vanhan kivijalan päälle uudelleen rakentaminen,tartteeko lup
Lähetetty: 14 Heinä 2014, 22:55
mulla ois navetan kivijalka 8*12 ja haluaisin rakentaa siihen tallin/pihaton,
miten toimia? tarteeko tehä ilmotus tai hakee rakennuslupa?
miten toimia? tarteeko tehä ilmotus tai hakee rakennuslupa?