Sivu 1/1

vanhan kivijalan päälle uudelleen rakentaminen,tartteeko lup

Lähetetty: 14 Heinä 2014, 22:55
Kirjoittaja markkuheikkinen
mulla ois navetan kivijalka 8*12 ja haluaisin rakentaa siihen tallin/pihaton,
miten toimia? tarteeko tehä ilmotus tai hakee rakennuslupa?

Re: vanhan kivijalan päälle uudelleen rakentaminen,tartteeko

Lähetetty: 15 Heinä 2014, 22:31
Kirjoittaja Amatööri
Kyllä siihen rakennusluvan tarvitsee vaikka samantien rakentaisu uuren kun erellinen on samaltakivijalalta purettu. Ainakin täällä päin