Olisiko töitä tarjolla?
Valvoja: Farmari-ryhmä
Olisiko töitä tarjolla?
Hei!
Olisiko kellään foorumilaisella kesätöitä tarjolla tai onko tiedossa muita hyviä paikkoja? Olen 16-vuotias lukiolainen ja traktorihommista on kokemusta maitotilalta jo monen vuoden takaa. Koko ikäni olen maatilan hommissa ollut. Traktoritöitä lähinnä etsisin Oulun lähikunnista, kuten Tyrnävä, Muhos jne, mutta kauemmaksikin voin lähteä, mikäli asuminen järjestyy. Olisin hyvin kiitollinen töistä!
Kiinnostusta maataloudesta on todella paljon ja aikomuksena on jatkaa opintoja lukion jälkeen maatalouden saralla.
Ota yhteyttä tunnolliseen ja ahkeraan työntekijään, mielellään melko pikaisesti! Voin tulla käymään. Traktorikortti löytyy.
Ville Keränen
044-2911661
ville_keranen@hotmail.com
Olisiko kellään foorumilaisella kesätöitä tarjolla tai onko tiedossa muita hyviä paikkoja? Olen 16-vuotias lukiolainen ja traktorihommista on kokemusta maitotilalta jo monen vuoden takaa. Koko ikäni olen maatilan hommissa ollut. Traktoritöitä lähinnä etsisin Oulun lähikunnista, kuten Tyrnävä, Muhos jne, mutta kauemmaksikin voin lähteä, mikäli asuminen järjestyy. Olisin hyvin kiitollinen töistä!
Kiinnostusta maataloudesta on todella paljon ja aikomuksena on jatkaa opintoja lukion jälkeen maatalouden saralla.
Ota yhteyttä tunnolliseen ja ahkeraan työntekijään, mielellään melko pikaisesti! Voin tulla käymään. Traktorikortti löytyy.
Ville Keränen
044-2911661
ville_keranen@hotmail.com
- hullujussi
- Luokka: yli 150 hv
Huomenna on tarkoitus lähteä todella Etelä-Suomeen töihin aivan Turun lähelle, koska lähempää ei tahtonut löytyä. Ajattelin olla tilalla ensin n. viikon koeajalla ja sitten mietin jatkanko. Mutta todella mielelläni Muhokselle töihin tulisin, koska niin paljon lähempänä on. Onko kenen tila kyseessä? Ja voitko mahdollisesti pyytää tilan väkeä ottamaan yhteyttä puhelimeen tai sähköpostilla mielummin? Ja mielellään melkoisen pikaisesti.
Kiitos paljon ilmoituksesta!
Ei se nyt aivan Turun liepeillä ole, mutta lähimpänä kai se Turkua on. Marttilan kunnassa. Semmonen kun Joukolan tila (http://www.joukolanayrshire.com/). Mutta todellakin mielummin lähemmäksi tulisin töihin.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
-
landepaukku
- Luokka: Hevosaura
No sitäpä melkeen pitää käydä Murtolan tilaa katsomassa sillä silmällä siitä jostain jos se löytyy. Ja työt on varsinki täällä pohjoisemmassa kyllä todella tiukassa. Mikälie syynä, eikö tiloilla sitten todella ole töitä tarjolla?! Mutta mikäli joku kaipailee työmiestä niin jos viitsitte niin pyytäkää ottamaan yhteyttä minuun!