webcam

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
6265
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 287
Liittynyt: 26 Marras 2005, 19:02
Paikkakunta: miehikkälä
Viesti:

webcam

Lukematon viesti Kirjoittaja 6265 »

sanokaas että onko järkevää kun olin saanu tuommosen web kameran ja en keksiny muuta käyttöä kun liittää nettisivuilla. uusille sivuille oon sitten syksyllä tuota virittelemässä. wilpo varmaan tietää että onko siinä järkeä? apuohjelmana käytän tuota Pryme:ä ja onhan se hyvältä vaikuttanu kun ftp:n kanssa pitäis siirtää se kuva :? kuva tulee sisältä ikkunan läpi ja aattelin siirtää sen tuonne kahen lasin väliin niin paranisko kuva :roll:

alla on yks kuva mitä sillä saa:
Kuva
Avatar
6265
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 287
Liittynyt: 26 Marras 2005, 19:02
Paikkakunta: miehikkälä
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja 6265 »

talvella voi vaan tulla sellanen ongelma, että kestääkö pakkasta :?
Vastaa Viestiin