JD:n tehdasvierailu
Valvoja: Farmari-ryhmä
JD:n tehdasvierailu
Kävin A-marketin reissulla Saksas kattoos JD:n tehtaita ,aika vaikuttavaa,Valtran sinänsä hieno tehdas alko vaikuttaa aika pieneltä....
Tosi hyvin olivat reissun mielestäni järjestäny,jos mahdollista niin kannattaa kyllä mennä vastaavalle matkalle.
Tosi hyvin olivat reissun mielestäni järjestäny,jos mahdollista niin kannattaa kyllä mennä vastaavalle matkalle.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Ite kans olen ollu JD tehtaalla Saksassa. Jäi etenkin keskusvarasto mieleen. Hyllyjä riitti silmän kantamattomiin ja automaattirobotit haki halutun tavaran hyllystä. Olen käyny Pariisin MF tehtaalla ja Saksassa Claassin teehtaalla kans. Claassin tehtailla oli hienot koeajoradat ja pellot. Sai ajella Lexionin ja Xerionin ja Challengerien kanssa.
- Rubinjo
- Viesti:
Ei kai se mf tehdas Pariisissa oo? Jossain Reimsin liepeillä me ainaski käytiin joskus 10 v. sitte.
Viimeksi muokannut Rubinjo, 25 Maalis 2005, 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Wilpo
- Viesti:
- Rubinjo
- Viesti:
Oliko toi Sampsan järjestämä reissu vai kenen?Wilpo kirjoitti:Ite kans olen ollu JD tehtaalla Saksassa. Jäi etenkin keskusvarasto mieleen. Hyllyjä riitti silmän kantamattomiin ja automaattirobotit haki halutun tavaran hyllystä. Olen käyny Pariisin MF tehtaalla ja Saksassa Claassin teehtaalla kans. Claassin tehtailla oli hienot koeajoradat ja pellot. Sai ajella Lexionin ja Xerionin ja Challengerien kanssa.
- Wilpo
- Viesti:
Tää oli Loimaan Maatalouskoulun järjestämä oma puolentoistaviikon retki pitkin Eurooppaa. Käytiin vähän jokapaikassa. Skodan autotehtaillakin Tsekeissä.hogi kirjoitti:Oliko toi Sampsan järjestämä reissu vai kenen?Wilpo kirjoitti:Ite kans olen ollu JD tehtaalla Saksassa. Jäi etenkin keskusvarasto mieleen. Hyllyjä riitti silmän kantamattomiin ja automaattirobotit haki halutun tavaran hyllystä. Olen käyny Pariisin MF tehtaalla ja Saksassa Claassin teehtaalla kans. Claassin tehtailla oli hienot koeajoradat ja pellot. Sai ajella Lexionin ja Xerionin ja Challengerien kanssa.
Viimeksi muokannut Wilpo, 25 Maalis 2005, 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- hullujussi
- Luokka: yli 150 hv
JD-matkat
Ju isoja on saksan tehtaat. Kävin siellä alkuviikosta. Pinta-alat olivat tuolla jossain 50 hehtaarin luokkaa. Oliko kettään foorumilaisia alkuviikon reissulla?
- hullujussi
- Luokka: yli 150 hv