Avustukset??

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

TL-100
Luokka: 75 hv., takaveto
Viestit: 89
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 18:28
Paikkakunta: Vilppula/Kolho

Avustukset??

Lukematon viesti Kirjoittaja TL-100 »

Mistähän vois kysellä mahdollisista tuki hommista, perustin toiminimen traktoriurakointiin,joka on kylläkin sivutoimista. En ole maanviljelijä.Lähinnä saako koneisiin mistään avustuksia.Koneita kyllä löytyy,mutta jos niitä uusisi jossain vaiheessa.
jarska
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 112
Liittynyt: 20 Marras 2005, 18:17
Paikkakunta: alajärvi

Lukematon viesti Kirjoittaja jarska »

te-keskuksesta saa tietoa tukiasioihin.
Klasu
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 120
Liittynyt: 17 Joulu 2005, 11:09
Paikkakunta: Kajaani

Lukematon viesti Kirjoittaja Klasu »

Yrtyspuolen tuista en tiedä, mutta maatalouden koneisiin ja kalustoon saa korkotukilainaa, jos ovat yhteiskoneita muuten ei. Vähän skeptinen olen muutenkin, koska tuetut koneet yrityspuolella voivat vääristää kilpailua. Tietysti startti+muut aloitustuet kai tulee.
TL-100
Luokka: 75 hv., takaveto
Viestit: 89
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 18:28
Paikkakunta: Vilppula/Kolho

Lukematon viesti Kirjoittaja TL-100 »

Starttirahaa en saa koska olen palkkatyössä muualla sen verran olen lukenu ohjeita. Läheltä tuo maatalous kuitenkin liippaa,että äitillä on maatila tosin pellot on vuokralla.
Vastaa Viestiin