mikäs siinä sitten tarkastajia odotellessa?Kaupoi kirjoitti:No muttaku minen oo saanu senttiäkään...Radon kirjoitti:Tänne tuli vaan 122€.. taas sorretaan
Tukien maksuaikataulut ja keskustelu.
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
aurauskeppi
Tuo modulaatioraha on vuoden 2005 tukea joten tuskin sen maksaminen voi enää olla tarkastuksista kiinni. Alkaa olla vähän myöhäistä tarkastella toissakesäisiä kasvustoja...zuukke kirjoitti:mikäs siinä sitten tarkastajia odotellessa?Kaupoi kirjoitti:No muttaku minen oo saanu senttiäkään...Radon kirjoitti:Tänne tuli vaan 122€.. taas sorretaan
Jos leikattu 3% on alle 150 niin maksetaan leikkauksen mukaisesti ja jos yli 150 vaan toi 150.Eli ne jotka on saanu palautusta 150 on tässä kärsijöitä .-Justus- kirjoitti:Vuntsikaa mikä byrokratia pyörii tämän ympärillä. Huh huh.
Hämmentää, että kaikkien tilojen tukia on ensin vähennetty 3% sitten kaikille palautetaan 150 €, tämä on kyllä vaihteeksi pienimmille plussaa.
Miksiköhän radon sait vähemmän? Varmaan et ole kirkossa käynyt.
Mielenkiintonen säätö kyllä tässäkin kyseessä. Varmaan on jatkossakin tulossa jotn vastaavaa. Iilmeisesti niin kauan kun byrokratia moduloi modulaation palautuksen olemattomiin. Mä ymmärrän kyllä modulaatiolla ihan muuta kuin tukileikkauksia.Sepe kirjoitti:Jos leikattu 3% on alle 150 niin maksetaan leikkauksen mukaisesti ja jos yli 150 vaan toi 150.Eli ne jotka on saanu palautusta 150 on tässä kärsijöitä .-Justus- kirjoitti:Vuntsikaa mikä byrokratia pyörii tämän ympärillä. Huh huh.
Hämmentää, että kaikkien tilojen tukia on ensin vähennetty 3% sitten kaikille palautetaan 150 €, tämä on kyllä vaihteeksi pienimmille plussaa.
Miksiköhän radon sait vähemmän? Varmaan et ole kirkossa käynyt.
Tulee byrokratia meille entistä kalliimmaksi koko ajan.
Mistä tuista tuo leikattu summa koostuu?Sepe kirjoitti:Jos leikattu 3% on alle 150 niin maksetaan leikkauksen mukaisesti ja jos yli 150 vaan toi 150.Eli ne jotka on saanu palautusta 150 on tässä kärsijöitä .-Justus- kirjoitti:Vuntsikaa mikä byrokratia pyörii tämän ympärillä. Huh huh.
Hämmentää, että kaikkien tilojen tukia on ensin vähennetty 3% sitten kaikille palautetaan 150 €, tämä on kyllä vaihteeksi pienimmille plussaa.
Miksiköhän radon sait vähemmän? Varmaan et ole kirkossa käynyt.
Tälläistä tietoa tuli postissa
Modulaation lisämäärä, vuosi 2005 ja sitten summa perässä.
Mistäs hyvästä tämä tulikaan???
VASTAUS:
Modulaatio on sitä cap-tuen leikkausta, joka viime vuonna oli 3, tänä vuonna 4 ja ens vuodesta eteenpäin 5 %. Viime vuonna leikattiin heti päältä pois kaikista cap-tuista 3%, mutta luvattiin palauttaa 5000 euroon asti leikattua osuutta. Nyt kun on lopullisesti laskettu, paljonko tiloille on tullut cap-tukea viime vuodelta, niin nyt palautetaan 5000 euron captukea vastaava määrä takaisin, mutta 5000 euron ylittävän osuuden leikkaus jää EU:n kassaan.
Jos cap-tukea on myönnetty 5000 euroa tai enemmän, tila saa viime vuodelta 150 euroa palautuksen. Alle 5000 euron tilat saavat kaiken leikatun takaisin, mikä on kuitekin alle 150 euroa.
Modulaation lisämäärä, vuosi 2005 ja sitten summa perässä.
Mistäs hyvästä tämä tulikaan???
VASTAUS:
Modulaatio on sitä cap-tuen leikkausta, joka viime vuonna oli 3, tänä vuonna 4 ja ens vuodesta eteenpäin 5 %. Viime vuonna leikattiin heti päältä pois kaikista cap-tuista 3%, mutta luvattiin palauttaa 5000 euroon asti leikattua osuutta. Nyt kun on lopullisesti laskettu, paljonko tiloille on tullut cap-tukea viime vuodelta, niin nyt palautetaan 5000 euron captukea vastaava määrä takaisin, mutta 5000 euron ylittävän osuuden leikkaus jää EU:n kassaan.
Jos cap-tukea on myönnetty 5000 euroa tai enemmän, tila saa viime vuodelta 150 euroa palautuksen. Alle 5000 euron tilat saavat kaiken leikatun takaisin, mikä on kuitekin alle 150 euroa.
---Onneksi 100 prosenttiin on vielä matkaa...rysler kirjoitti:Tälläistä tietoa tuli postissa
Modulaation lisämäärä, vuosi 2005 ja sitten summa perässä.
Mistäs hyvästä tämä tulikaan???
VASTAUS:
Modulaatio on sitä cap-tuen leikkausta, joka viime vuonna oli 3, tänä vuonna 4 ja ens vuodesta eteenpäin 5 %.
rysler kirjoitti:Viime vuonna leikattiin heti päältä pois kaikista cap-tuista 3%, mutta luvattiin palauttaa 5000 euroon asti leikattua osuutta. Nyt kun on lopullisesti laskettu, paljonko tiloille on tullut cap-tukea viime vuodelta, niin nyt palautetaan 5000 euron captukea vastaava määrä takaisin, mutta 5000 euron ylittävän osuuden leikkaus jää EU:n kassaan.
Jos cap-tukea on myönnetty 5000 euroa tai enemmän, tila saa viime vuodelta 150 euroa palautuksen. Alle 5000 euron tilat saavat kaiken leikatun takaisin, mikä on kuitekin alle 150 euroa.
No eikös Suomessa pitäis pankkien väliset tapahtumat toimia ilman viivettä?rysler kirjoitti:Ei niitä ole luvattu tilille tänään.Vaan maksetaan valtion tililtä 20,09O.J. kirjoitti:Piti tulla tänään nuo yllämainitut, sekä erityisymp.tuki ja maidon tuotantotuki. Tilille ei kuitenkaan ole tullut senttiäkään...