Vyötäröajovalot etukuormainkoneeseen. Ilman ei tulisi enää toimeenKaupoi kirjoitti:Kun toisessa topikissa on jo keskusteltu, mitä turhia varusteita rattorissa on, niin kysytäämpä ny, että mitä tarpeellista jäi lisävarustelistasta ruksaamatta. Tai mitä ei etes ollu saatavilla valmiina, vaan piti ite tehä/asentaa?
Uusimpaan koneeseen ei ollu mp3-soitinta tarjolla, joten asensin moisen ite. Ja kohta perään alakuperäset kaiuttimet sai väistyä erillissarjan tieltä. Muuta omaa valmistetta/asennusta löytyy: kännykkäteline, työkoneohjaimen kiinnike, virtapistoke, joustavat etulokarin kiinnikkeet, kourakuormaajan venttiilipöytäteline, pikakytkentäpallojen teline ja nostolaitteen sivurajotin toisellekki puolelle. Lisäksi huoltomiehellä asennutettu sähköventtiili vetokoukun ohjaukseen, hydrauliikan vapaapaluuliitin ja semmonen pieni musta laatikko![]()
Urakkanupin asennusta oon suunnitellu ny pari vuotta, josko moisen hankkis tilinpäätösostoksena.
"Tee se itse" -lisävarusteet
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: "Tee se itse" -lisävarusteet
- Mullifarmari
- Luokka: >500hv
Joskus aikoinaan sitä jaksoi värkätä vaikka mitä noihin rattoreihin, mutta nyttemmin kynnys on jotenkin noussut kun on mukamas muutakin tekemistä.
Jotain työvaloja on nyt tietysti laiteltu joka koneeseen.
Kurottajaan lisäksi kunnon peruutusvalot
Sammuttimet joka koneeseen
Päävirtakytkin mezzoon
hyrd.esiohjattu ek-lohko samoin mezzoon
virtapistorasioita työkoneille + boksin kiinnikkeitä
ISO hydrauliikan vapaa paluu
Ym. kaikkea pientä
-Mf-
Jotain työvaloja on nyt tietysti laiteltu joka koneeseen.
Kurottajaan lisäksi kunnon peruutusvalot
Sammuttimet joka koneeseen
Päävirtakytkin mezzoon
hyrd.esiohjattu ek-lohko samoin mezzoon
virtapistorasioita työkoneille + boksin kiinnikkeitä
ISO hydrauliikan vapaa paluu
Ym. kaikkea pientä
-Mf-