Keskustelua maatalouden tuotantorakennukista ja niihin liittyvistä koneista, asioista ja ratkaisuista.
Valvoja: Farmari-ryhmä
sipi
Luokka: Hevosaura
Viestit: 19 Liittynyt: 28 Kesä 2006, 22:01
Lukematon viesti
Kirjoittaja sipi » 24 Loka 2006, 22:40
tarvis pajaan laittaa ilmanvaihto,minkä kokosia ropeleita pyöriin foorumilaisilla? onko muita systeemejä? esim olis lämmön kerääjä?kohde imureita?
perfekt
Luokka: >500hv
Viestit: 1639 Liittynyt: 19 Joulu 2004, 19:41
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Lukematon viesti
Kirjoittaja perfekt » 25 Loka 2006, 10:35
Ellei aivan ammatti käyttöä,,,,
Luulisin että kohde imuri riittää hitsaus ja maalaus käryt kun saa ulos,,,,yms
Korvaus ilma kyllä suomessa raikasta eteenkin talvisin.
sipi
Luokka: Hevosaura
Viestit: 19 Liittynyt: 28 Kesä 2006, 22:01
Lukematon viesti
Kirjoittaja sipi » 25 Loka 2006, 16:18
Korvaus ilma kyllä suomessa raikasta eteenkin talvisin
sitä se kyllä on