Kyllähän noilla pankeilla vielä noin vuorokauden kirjausviive on.O.J. kirjoitti:No eikös Suomessa pitäis pankkien väliset tapahtumat toimia ilman viivettä?rysler kirjoitti:Ei niitä ole luvattu tilille tänään.Vaan maksetaan valtion tililtä 20,09O.J. kirjoitti:Piti tulla tänään nuo yllämainitut, sekä erityisymp.tuki ja maidon tuotantotuki. Tilille ei kuitenkaan ole tullut senttiäkään...
Tukien maksuaikataulut ja keskustelu.
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 2591
- Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
- Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
- Viesti:
http://www.mmm.fi/fi/index/julkaisut/op ... arjat.html
Siinä listalla kalvosarja tilatuen aikataulusta.
Siinä listalla kalvosarja tilatuen aikataulusta.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 1670
- Liittynyt: 16 Joulu 2004, 20:09
- Paikkakunta: Marttila www.maatalousfoorum.fi
- Viesti:
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 2591
- Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
- Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
- Viesti: