kuvagalleria?

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

galleria vai albumeita

ihan kunnon galleria missä voi kommentoida kuvia
19
79%
pieniä albumeita
5
21%
 
Ääniä yhteensä: 24

MikaKo
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Joulu 2006, 14:33

Lukematon viesti Kirjoittaja MikaKo »

ja kunnon galleria siis tottis, sen tietää tämmönen polkutraktorikuskiki!
Vastaa Viestiin