7020 Jd
Valvoja: Farmari-ryhmä
Se oli vaihtanu 7820 jontikan, kahteen pienempään valmettiin. Se oli ollu nevalla tolla jontikalla, ja se sanoo että se on liian painava sinne. Jos multa kysyttääs, niin en itte ikinä ostaisi nevalle nuon iso raktoria, enkä ainakaa nuon kallista..MK kirjoitti:Seinäjoen Valtralla on yksi ja toinnen on ollu suoralla myynnillä konelehdissä.
Ja nuo 7020 sarjalaaset jonnut tuntuu ensimmäsen 100 tunnin aikana joltain piikkilangan kiristäjiltä. Sitte kun on ajanu sisäänajo vaiheen, ylitte niin sitte ei oo enää voimasta puutetta.
-
jiipee
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Juu ei noin painavall traktorilla tee suolla mitään, ellei alla ole teloja. Ja sitten vastaan tulee taas hintarozor kirjoitti: Se oli vaihtanu 7820 jontikan, kahteen pienempään valmettiin. Se oli ollu nevalla tolla jontikalla, ja se sanoo että se on liian painava sinne. Jos multa kysyttääs, niin en itte ikinä ostaisi nevalle nuon iso raktoria, enkä ainakaa nuon kallista..
Niin no niin...
Soitakin on niin monen laatuisia....
Tuossa Ikkunasta näkyy mun suolle jossa sekä 7xxx sarjan jenkki Jonne ja Cat / Claas Challenger ..... Raussilaista imuria kiskovat
Molemmat menee kuin sukkasillaan, juuri eilen kävin katsomassa vierestä.
Eli painoa ei mitenkään liikaa, mutta eihän nuotkaan vedessä kellu ilman pnttooneita......TH
Tuossa Ikkunasta näkyy mun suolle jossa sekä 7xxx sarjan jenkki Jonne ja Cat / Claas Challenger ..... Raussilaista imuria kiskovat
Eli painoa ei mitenkään liikaa, mutta eihän nuotkaan vedessä kellu ilman pnttooneita......TH
Se urokoottija sano itte että oli ollu painua liikaa.. tiä sitte mitä ojia pitkin ajellulemkenperfekt kirjoitti:Niin no niin...
Nuo challengerit on aika kovia pelejä, ittekki oon käyny sellaasen hytis
Ja tehoahan oli – riittävästi