Nuuskijat nurkissa
Valvoja: Farmari-ryhmä
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
- Viestit: 741
- Liittynyt: 28 Helmi 2007, 16:46
- Paikkakunta: Varsinaisesti Suomesta
Nuuskijat nurkissa
Nyt kun näitä kaikenlaisia hiippareita alkaa nurkissa pyöriä, oletteko miettineet kuinka pitkälle olette valmiita menemään. Jos nyt oletetaan että pimeään aikaan saatte jonkun rysän päältä kiinni, mitä teet. Pikkuhiljaa on alkanut herätä oman tilan turvajoukot tyyppinen ajatus. Jallitetaan kulkija ansaan ja seurauksista ei senjälkeen kukaan puhu...
Re: Nuuskijat nurkissa
Rysän päältä verekseltään saa varkaan ottaa kiinni. Sehän on lain mukaan jokamiehen oikeus.sirkussonni kirjoitti:Nyt kun näitä kaikenlaisia hiippareita alkaa nurkissa pyöriä, oletteko miettineet kuinka pitkälle olette valmiita menemään. Jos nyt oletetaan että pimeään aikaan saatte jonkun rysän päältä kiinni, mitä teet. Pikkuhiljaa on alkanut herätä oman tilan turvajoukot tyyppinen ajatus. Jallitetaan kulkija ansaan ja seurauksista ei senjälkeen kukaan puhu...
Toisaalta jos muilutat jotain pimeällä liikkujaa joka ei ole mitään tehnyt, joudut pahimmassa tapauksessa tiilenpäitä lukemaan pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta.
Jallitetaan kulkija ansaan? Menee aikalailla extremehommaksi ja kuulostaakin pikkupoikien pelleilyltä.
ToimiiJorma kirjoitti:^ Ei tuo taida toimia kuin pohojammaalla