Itse aloitin periaatteessa ehkä n. 6-vuotiaana tuolla em.olkipaali kärryn ajolla, traktorina oli natikka 674. pellolla tietenkin
Traktorin ajo gallup
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
Traktoripoika
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Traktorin ajo gallup
Saattaa olla vähän turha gallup, muttä milloinkas olette aloittaneet tuon traktorilla ajon ja mitä töitä teitte ensimmäiseksi
meilläpäin taitaa olla tuo paalikärryn ajo (heiniä ja olkia pikkupaaleissa) se millä ollaan opeteltu traktorilla ajo.
Itse aloitin periaatteessa ehkä n. 6-vuotiaana tuolla em.olkipaali kärryn ajolla, traktorina oli natikka 674. pellolla tietenkin
Paremmin ehkä n.10-vuotiaana ajoin jo...
- massikkamies
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
-
kaks vitonen
- Luokka: Hevosaura
traktorilla ajo galluppi
6V vanhana tuli alotettua mäeltä navetan seinään ja selekäänsä siitä hyvästä sai vaikka vauriot 25 zetkassa jäi vähäisiks mutta siitä se alako sua nähä millon loppuu mutta zetka on vielä tallessa
- Asikeikuli
- Luokka: yli 300 hv
Herranen aika!
Ajatelkaa miten julmaa se on nykyään tenaville tuo ajamisen opettelu!
Itse sai rauhassa kihnuttaa hitaasti ja rauhassa sen heinäkuorman teossa mutta nyt on toiset tuulet.
Alla on toista sataa tonnia maksava veturi ja harjottelut tehrään ajosilppurin rinnalla hirviällä kiireellä ja kaikenmaailman julmilla kartanon koneen vaihtolavamoduulihässäköillä.
Itse sai rauhassa kihnuttaa hitaasti ja rauhassa sen heinäkuorman teossa mutta nyt on toiset tuulet.
Alla on toista sataa tonnia maksava veturi ja harjottelut tehrään ajosilppurin rinnalla hirviällä kiireellä ja kaikenmaailman julmilla kartanon koneen vaihtolavamoduulihässäköillä.
- Asikeikuli
- Luokka: yli 300 hv