Lohkokirjanpidon säilytys

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Konimus
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Viestit: 37
Liittynyt: 29 Syys 2006, 13:14

Lohkokirjanpidon säilytys

Lukematon viesti Kirjoittaja Konimus »

Tuli yksi päivä siivottua "toimistoa" niin tuli mieleen että kuinka pitkältä ajalta viljelykirjanpito on säilytettävä.
Sepe
Luokka: >500hv
Viestit: 937
Liittynyt: 12 Heinä 2005, 19:02

Re: Lohkokirjanpidon säilytys

Lukematon viesti Kirjoittaja Sepe »

Konimus kirjoitti:Tuli yksi päivä siivottua "toimistoa" niin tuli mieleen että kuinka pitkältä ajalta viljelykirjanpito on säilytettävä.
Sitoumusaika+ 3 vuotta.Eli tänä keväänä päättyneen sitoumuksen paperit saa tuhota kolmen vuoden päästä.
Vastaa Viestiin