Mitkä muovisiivet auroihin.
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Mitkä muovisiivet auroihin.
Kannattaako ja mitkä muovisiivet hankkia Kverneland ES variomat kääntöauroihin.
Meillä on puolet multamaita, jossa välillä multa tarttuu terässiipeen. jolloin vetovastus kasvaa ja kyntöjälki tulee huonoa.
Kvernelandia on myytävänä myös muovisiivillä mutta ne ovat siipiprofililtaan eri mallia, ei hyvät ?
Meillä on puolet multamaita, jossa välillä multa tarttuu terässiipeen. jolloin vetovastus kasvaa ja kyntöjälki tulee huonoa.
Kvernelandia on myytävänä myös muovisiivillä mutta ne ovat siipiprofililtaan eri mallia, ei hyvät ?
Re: Mitkä muovisiivet auroihin.
Mulla oli Kvernelandin LD85 aurat tehtaan muovisiivellä 6vuotta. Näissä oli siiven "rintapala" terästä, samoin kuorimet. Pientä ongelmaa oli maan tarttuessa näihinkin. Kulutusta kestänee paremmin kuin kokonaan muovinen siipi, ainakin vanhemmat tarvikesiivet oli kokomuovisia.Murtola_Lasse kirjoitti:Kannattaako ja mitkä muovisiivet hankkia Kverneland ES variomat kääntöauroihin.
Sanoisin, että tarvikesiipi on profiililtaan ainakin hyvin lähellä alkuperäistä.
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Olin n. 6 vuotta sitten Turun Vapaavarastolla Hankkijan osastolla katsomassa niitä muovisiipisiä auroja jotka olivat olleet siellä ehkä jo parivuotta ja ne olivat malliltaan erillaiset siipi enemmän lieriö, jättää leveän vaon. Muovisiivet olivat väriltään valkoiset.Jorma kirjoitti:Mulla oli Kvernelandin LD85 aurat tehtaan muovisiivellä 6vuotta. Näissä oli siiven "rintapala" terästä, samoin kuorimet. Pientä ongelmaa oli maan tarttuessa näihinkin. Kulutusta kestänee paremmin kuin kokonaan muovinen siipi, ainakin vanhemmat tarvikesiivet oli kokomuovisia.
Ne aurat olivat myyty Poriin päin ehkä sun aurat?
Ostin omat aurani -94 eli eivät tainneet olla samat, samanlaiset varmaan kylläkin, siivet oli valkoiset ja vako tosiaan hyvin leveä.Murtola_Lasse kirjoitti:Olin n. 6 vuotta sitten Turun Vapaavarastolla Hankkijan osastolla katsomassa niitä muovisiipisiä auroja jotka olivat olleet siellä ehkä jo parivuotta ja ne olivat malliltaan erillaiset siipi enemmän lieriö, jättää leveän vaon. Muovisiivet olivat väriltään valkoiset.Jorma kirjoitti:Mulla oli Kvernelandin LD85 aurat tehtaan muovisiivellä 6vuotta. Näissä oli siiven "rintapala" terästä, samoin kuorimet. Pientä ongelmaa oli maan tarttuessa näihinkin. Kulutusta kestänee paremmin kuin kokonaan muovinen siipi, ainakin vanhemmat tarvikesiivet oli kokomuovisia.
Ne aurat olivat myyty Poriin päin ehkä sun aurat?