Pellon tukioikeuksia ei viedä
Valvoja: Farmari-ryhmä
Pellon tukioikeuksia ei viedä
En ole maanviljelijä. enkä ole pellon vuokraaja. Silti ihmettelen, enkä ole ainoa. jos olen vuokrannut pellot esim: viime vuonna viideksi vuodeksi. miten joku virkamies
voi sanoa että sinä annoit sille myös tukioikeudet, ilman eri korvausta. Ei mene oikeustajuun. Ei varmana kestä korkeampia oikeus asteita moinen pykälä. Virkamies
sanoo että sellainen laki, laki se oli viime vuonnakin kun peltoa vuokrattii, jossa sovittiin tasan tarkkaan mitä ja mihin hintaan.
-
Ahdintuotahdin
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
- Viestit: 25
- Liittynyt: 25 Kesä 2005, 16:08
- Paikkakunta: Töysä
Ne tukioikeudet saa takaisin kun menee vähän kovistelemaan semmoisen asiapaperin kanssa millä saa ne tukioikeudet takaisin itselle pellon vuokranneelta hepulta...elikkä ei sen kummempi homma, mutta se onkin sitten eri asia että kukapa nyt tuista luopuisi aivan niin vaan
Prkele kun meilläkin vuokrattiin peltoa n.10 hehtaarin paikka ja sitten tulikin yhtäkkiä tuollainen pykälä voimaan niin menetettiin tuet sille vuokraajalle
Prkele kun meilläkin vuokrattiin peltoa n.10 hehtaarin paikka ja sitten tulikin yhtäkkiä tuollainen pykälä voimaan niin menetettiin tuet sille vuokraajalle