Tr Forest Multiplus
Valvoja: Farmari-ryhmä
Tr Forest Multiplus
Kyselin tossa käytettyjä..eipä löytyny.
Kyselin paikallisen yrittäjän kautta 600/65-38 Multiplussaa,Nokian rengassivut tnnistavat sen kyllä,mutta kaveri sanoi ettei löytyny..
Tietäkö joku onko 38 koon multiplussa poistettu valikoimista,vai onko kesälomakauden ongelma?
Kyselin paikallisen yrittäjän kautta 600/65-38 Multiplussaa,Nokian rengassivut tnnistavat sen kyllä,mutta kaveri sanoi ettei löytyny..
Tietäkö joku onko 38 koon multiplussa poistettu valikoimista,vai onko kesälomakauden ongelma?
Re: Tr Forest Multiplus
***minkälaiseen käyttöön sä meinasit? ei olis parempi pitää kesä ja mettä pyörät erikseen?koivumaki kirjoitti:Kyselin tossa käytettyjä..eipä löytyny.
mites olis 650mm leveet 14 kankjiset metsä alliancet? ei kauheen hintaset ja kestoa löytyy toisin kuin multiplussassa joka ei kuuleman mukaan sovellu oikeen mihinkään.
tuossa 8400:ssa on 20.8x38 nokian 12kankainset mettäpyörät. tiellä menee ihan ok, mettässä tietty hyät. toukopellolla paripyörien kanssa aikas kovat, samoten niittomurskaimen kanssa röykkysellä savipellolla, mutta yllättävän hyvin niillä pärjää. siksi ehkä seuraavaan koneeseen yleispyöräksi 650x38 alliance?
- Valtramies
- Luokka: 50 hv., takaveto
Re: Tr Forest Multiplus
Itse olen taas ihan hyviä kokemuksia noista kuullut, tiellä kulkee tasasesti ja pellollakin toimii ihan normaalin vyörenkaan tavoin kuulemma. Metsässä hiukan ilmeisesti kannattaa katsoa mistä ajelee mutta ei tuossa tutussa koneessa ole mitään vaurioita tullut vaikka tunteja jo on kertynyt metsässäkin. Hintahan noissa on kyllä suolanen melkein saa itärenkaita 2 kierrosta noiden hinnalla. siis ihan hyvä kompromissi muutenkuin hinnaltaan.mika kirjoitti: ei kauheen hintaset ja kestoa löytyy toisin kuin multiplussassa joka ei kuuleman mukaan sovellu oikeen mihinkään.
Niin,meidän V6800 ei ole pellolla käynyt varmaan 3 vuoteen muutakuin suusäkinnostimena.Ts.tieajoa ja metsäajoa,taitaa tieajo olla tällähetkellä 2/3 ja 1/3 metsässä.Alla nyt Trelleborgit jotka kestäneet aika hyvin,nyt vaan alkaa 2000 tunnin jälkeen pinta irtoamaan.Mukavuussyistä haluttais Multiplussat,siis tiemukavuuden takia,noi trellet on ihan kamalat ainakin nyt vanhemmiten varsinkin kevyillä kuormilla ottaa pikkunypystystä koko ajan.
Vai löytyiskö noista muista sittenkin vaihtoehto?Meinaan kulutuskestävyyttäkin tarttis löytyä,pelkkä alhainen hinta ei riitä tällä kertaa.
Vai löytyiskö noista muista sittenkin vaihtoehto?Meinaan kulutuskestävyyttäkin tarttis löytyä,pelkkä alhainen hinta ei riitä tällä kertaa.
***niin, ensinnäkin tollanen 4pyttynen pätkävalmetti pitäs lailla kieltää, kaamea ajettava tiellä...liekkö renkaat sitte paljoakaan parantaa...koivumaki kirjoitti:Niin,meidän V6800 ei ole pellolla käynyt varmaan 3 vuoteen muutakuin suusäkinnostimena.Ts.tieajoa ja metsäajoa,taitaa tieajo olla tällähetkellä 2/3 ja 1/3 metsässä.Alla nyt Trelleborgit jotka kestäneet aika hyvin,nyt vaan alkaa 2000 tunnin jälkeen pinta irtoamaan.Mukavuussyistä haluttais Multiplussat,siis tiemukavuuden takia,noi trellet on ihan kamalat ainakin nyt vanhemmiten varsinkin kevyillä kuormilla ottaa pikkunypystystä koko ajan.
niin kuin sanoin, 8400 ihan hyvä tiellä, menee tasasesti eikä nyöki...
alliancet on kyllä kulutuskestäviä. samaa vois sanoa nokia forestista.
[
***niin, ensinnäkin tollanen 4pyttynen pätkävalmetti pitäs lailla kieltää, kaamea ajettava tiellä...liekkö renkaat sitte paljoakaan parantaa...
--niin,virhehän oli alunperin ostaa 4-konetta.Kompromissejä vaan on joskus tehtävä kun yhteiskoneesta on kyse.Täytyy nyt koettaa kestää tota 6800a vielä pari vuotta,katotaan sitten.
alliancet on kyllä kulutuskestäviä. samaa vois sanoa nokia forestista.[/quote]
--Täytyypä selvittää minkämoisia Allianceja olis tarjolla.
***niin, ensinnäkin tollanen 4pyttynen pätkävalmetti pitäs lailla kieltää, kaamea ajettava tiellä...liekkö renkaat sitte paljoakaan parantaa...
--niin,virhehän oli alunperin ostaa 4-konetta.Kompromissejä vaan on joskus tehtävä kun yhteiskoneesta on kyse.Täytyy nyt koettaa kestää tota 6800a vielä pari vuotta,katotaan sitten.
alliancet on kyllä kulutuskestäviä. samaa vois sanoa nokia forestista.[/quote]
--Täytyypä selvittää minkämoisia Allianceja olis tarjolla.
Onkos Mika ajellut tuolla metsärenkaisella koneella ilman nosturia takasillassa? se lisäpaino taka-akselilla tasapainottaa metsärenkaan kovuutta ja tieajokin varmasti rauhoittuu jonkin verran.
Mitä olen itse metsärenkailla ajanut maantiellä, niin oli se sellaista ryskytystä pienellä kuormalla että itse ottaisin riskin ja ajelisin puoliammattimaiset ajot jollain yleisrenkaalla ja kärsisin kompromisseista tai sitten tosiaan varaisi toisen rengaskerran kesäajoa varten.
Mitä olen itse metsärenkailla ajanut maantiellä, niin oli se sellaista ryskytystä pienellä kuormalla että itse ottaisin riskin ja ajelisin puoliammattimaiset ajot jollain yleisrenkaalla ja kärsisin kompromisseista tai sitten tosiaan varaisi toisen rengaskerran kesäajoa varten.
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv