Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
samallaisia kysymyksiä minulla? miten saan ostettua esim massikan? ku meen business ja sieltä buy field tai jotn ni en traktoreita siellä nöy? entä miten peltoja? koittaa ostaa niin tulee lukemaan "present your machiner tai jotn vastaavaa..kertokaas?
niklas kirjoitti:samallaisia kysymyksiä minulla? miten saan ostettua esim massikan? ku meen business ja sieltä buy field tai jotn ni en traktoreita siellä nöy? entä miten peltoja? koittaa ostaa niin tulee lukemaan "present your machiner tai jotn vastaavaa..kertokaas?
Field = Pelto
Machine = Kone
Buy = Ostaa
Sell = Myydä
Ja sinulla pitää olla tarpeeksi rahaa että voit ostaa koneen.
MK kirjoitti:Juniorin puolesta kysyn että kuinka päästään pelistä takaisin päävalikkoon? Muutenkin kai jotain ongelmaa savetuksen kanssa...
Pelistä pääsee takaisin päävalikkoon, kun painat tarpeeksi kauan esciä. Siitä savetus ongelmasta. Jos hän on ladannut Pöttingerin noukinvaunun tai Casen traktorin, ne pitää myydä ennenkuin tallennus onnistuu. Itsellä oli samaa ongelmaa ja tuo auttoi siihen.
niklas kirjoitti:no sitten minulla kun on tuo john deer pikkutraktori ja puimuri ja auto..pystyykö tuolla pienellä vetämään kärryjä että viljaa saisi kuletettua vai?