Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Alueen säännöt
Ilmoita viestiketjun otsikossa selkeästi tapahtuman nimi, paikka ja aika. On suotavaa, että jokaisesta eri tapahtumasta tehdään oma keskutelu.
jos olis vaihtoehto "saatan lähtiää jos kerkiän" niin voisin siihen kohtaan ruksata. ja vaikka se olis menny tuohon että se on kaupunkilaasille niin eipä se mua oikeastansa haittaa.
Kyllähän tuonne näyttelyyn on "pakko" mennä. Sieltä saa aina uutta mielenkiintoista tietoa jne. Ja jos vaikka hyvällä tuurilla löytyisi joku ihana maatilan tytär sieltä!
Perjantai on varattu sitä varten. Viimeksi Joensuun lähellä Silvassa ei yksi päivä oikein tahtonut riittää kaikkea mukavaa katellessa. Saa nähdä miten käy Farmarissa, pitääkö ajella vielä toisenakin päivänä, kun ei ole kuin 180 km?
Olen ymmärtänyt, että suuret koneliikkeet eivät osallistu? Pienempiä liikkeitä tuntuu sinne kyllä tulevan.
Minua etoo tuo Prööt agrian kova rahastus farmarissa. Kaikki mahdollinen maksaa.
Oli hauska viime viikonloppuna huomata, että Suomesta löytyy vielä kesätapahtumia, minne ei proagrian rahastustouhu ole tarttunut. Kävin nimittäin katsomassa jokkiskisoja, kun kerran trenki oli siellä ajamassa ja kovin toivoi katsomaan.
-Paikoitus oli ilmainen
-Sisäänpääsy + 15 sivuinen käsiohjelma yht 5e
-Makkara 1e
-limu + kaikki muut halpaa
Koko ajan oli toimintaa ja tuli melkein neljä tuntia viihdyttyä paikan päällä. Taidan mennä toistekin!