Yksityistien maksu

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

dbrown
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 196
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Uusimaa

Lukematon viesti Kirjoittaja dbrown »

tuulen kirjoitti:Tiemaksuista tarkennusta, tontti 0,5 ha asumaton mökki 1800 luvulta, käydään kesällä leikkaamassa heinät, perusmaksu n.20e, yksiköt n.9e, että sillai.
Meillä on käytössä näiltä kesäasukkailta alennettu yksikkömaksu. He maksavat vain 60 % tieyksiköistä määrätystä maksusta.

Muutenhan normaali käyttö , ajoit kerran kuukaudessa tai joka päivä, ei vaikuta tiemaksuun.

Onkohan tiekunnille ilmestynyt uusia opaskirjoja hallinnon järjestämiseksi ?
Avatar
SS
Luokka: >500hv
Viestit: 1617
Liittynyt: 25 Huhti 2005, 21:26
Paikkakunta: Lohja

Lukematon viesti Kirjoittaja SS »

Kitsaalle se ensimmäinenkin euro on liikaa. Mitäpä siitä sen enempää.

-SS-
Sepe
Luokka: >500hv
Viestit: 937
Liittynyt: 12 Heinä 2005, 19:02

Lukematon viesti Kirjoittaja Sepe »

DBROWN kirjoitti:
tuulen kirjoitti:Tiemaksuista tarkennusta, tontti 0,5 ha asumaton mökki 1800 luvulta, käydään kesällä leikkaamassa heinät, perusmaksu n.20e, yksiköt n.9e, että sillai.
Meillä on käytössä näiltä kesäasukkailta alennettu yksikkömaksu. He maksavat vain 60 % tieyksiköistä määrätystä maksusta.

Muutenhan normaali käyttö , ajoit kerran kuukaudessa tai joka päivä, ei vaikuta tiemaksuun.

Onkohan tiekunnille ilmestynyt uusia opaskirjoja hallinnon järjestämiseksi ?
Tuolta löytyy uusinta tietoa... http://www.tieyhdistys.fi/yksityistiet/index.html
Vastaa Viestiin