Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
tuulen kirjoitti:Tiemaksuista tarkennusta, tontti 0,5 ha asumaton mökki 1800 luvulta, käydään kesällä leikkaamassa heinät, perusmaksu n.20e, yksiköt n.9e, että sillai.
Meillä on käytössä näiltä kesäasukkailta alennettu yksikkömaksu. He maksavat vain 60 % tieyksiköistä määrätystä maksusta.
Muutenhan normaali käyttö , ajoit kerran kuukaudessa tai joka päivä, ei vaikuta tiemaksuun.
Onkohan tiekunnille ilmestynyt uusia opaskirjoja hallinnon järjestämiseksi ?
tuulen kirjoitti:Tiemaksuista tarkennusta, tontti 0,5 ha asumaton mökki 1800 luvulta, käydään kesällä leikkaamassa heinät, perusmaksu n.20e, yksiköt n.9e, että sillai.
Meillä on käytössä näiltä kesäasukkailta alennettu yksikkömaksu. He maksavat vain 60 % tieyksiköistä määrätystä maksusta.
Muutenhan normaali käyttö , ajoit kerran kuukaudessa tai joka päivä, ei vaikuta tiemaksuun.
Onkohan tiekunnille ilmestynyt uusia opaskirjoja hallinnon järjestämiseksi ?