Valokuvia ilmasta
Valvoja: Farmari-ryhmä
Täällä, http://www.diabox.fi/suomi_ilmasta/ , näytti olevan kuvia vähän sieltä sun täältä. Taajamakuvia , yksittäisiä rakennuksia, ja jotain maisemakuvia. Kotikylältäni oli myös pari maatilaa esillä.
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viestit: 459
- Liittynyt: 28 Loka 2006, 20:52
- Paikkakunta: suomes kai
- Viesti:
pakko kysyä että mistäpäin oot?TM 135 kirjoitti:Täällä, http://www.diabox.fi/suomi_ilmasta/ , näytti olevan kuvia vähän sieltä sun täältä. Taajamakuvia , yksittäisiä rakennuksia, ja jotain maisemakuvia. Kotikylältäni oli myös pari maatilaa esillä.
Kolmisen sataa metriä on mennyt ohi toi kuva omasta talosta. http://www.diabox.fi/2004nayte/04623_Kullaa/ Siis vitos kuvasta. Hiljainen on kylätie...
Mä olen Pohjanmaalta, mutta toi ilmakuvafirma näytti pitävän Tampere-Pirkkalaa kotikenttänään. Olivat kuitenkin käyneet meilläpäinkin.forssu kirjoitti:pakko kysyä että mistäpäin oot?TM 135 kirjoitti:Täällä, http://www.diabox.fi/suomi_ilmasta/ , näytti olevan kuvia vähän sieltä sun täältä. Taajamakuvia , yksittäisiä rakennuksia, ja jotain maisemakuvia. Kotikylältäni oli myös pari maatilaa esillä.