Valokuvia ilmasta

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

kuulapää
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 177
Liittynyt: 23 Marras 2006, 12:47

Lukematon viesti Kirjoittaja kuulapää »

Linkittäkää maisemakuvia tuohon google earth palveluun. Onnistuu tuolta http://www.panoramio.com/. Saa tehtyä matkailut ilman kotoa poistumista.
TM 135
Luokka: Hevosaura
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Loka 2007, 16:04

Lukematon viesti Kirjoittaja TM 135 »

Täällä, http://www.diabox.fi/suomi_ilmasta/ , näytti olevan kuvia vähän sieltä sun täältä. Taajamakuvia , yksittäisiä rakennuksia, ja jotain maisemakuvia. Kotikylältäni oli myös pari maatilaa esillä.
Avatar
forssu
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 459
Liittynyt: 28 Loka 2006, 20:52
Paikkakunta: suomes kai
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja forssu »

TM 135 kirjoitti:Täällä, http://www.diabox.fi/suomi_ilmasta/ , näytti olevan kuvia vähän sieltä sun täältä. Taajamakuvia , yksittäisiä rakennuksia, ja jotain maisemakuvia. Kotikylältäni oli myös pari maatilaa esillä.
pakko kysyä että mistäpäin oot?
jupe
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 187
Liittynyt: 31 Maalis 2006, 21:29

Lukematon viesti Kirjoittaja jupe »

Mulla olisi tuossa melkein takapihalla toi sulkaharjun lentokenttä. Ihan siis pienkoneille tehty. voi olla kyllä liian pieni tuollaiselle cessnalle. Pää asiassa lentelevät noilla ultrakevyillä.
Sepe
Luokka: >500hv
Viestit: 937
Liittynyt: 12 Heinä 2005, 19:02

Lukematon viesti Kirjoittaja Sepe »

Kolmisen sataa metriä on mennyt ohi toi kuva omasta talosta. http://www.diabox.fi/2004nayte/04623_Kullaa/ Siis vitos kuvasta. Hiljainen on kylätie...
TM 135
Luokka: Hevosaura
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Loka 2007, 16:04

Lukematon viesti Kirjoittaja TM 135 »

forssu kirjoitti:
TM 135 kirjoitti:Täällä, http://www.diabox.fi/suomi_ilmasta/ , näytti olevan kuvia vähän sieltä sun täältä. Taajamakuvia , yksittäisiä rakennuksia, ja jotain maisemakuvia. Kotikylältäni oli myös pari maatilaa esillä.
pakko kysyä että mistäpäin oot?
Mä olen Pohjanmaalta, mutta toi ilmakuvafirma näytti pitävän Tampere-Pirkkalaa kotikenttänään. Olivat kuitenkin käyneet meilläpäinkin.
Vastaa Viestiin