Pottupellossa.com kuvista oma keskusteluosio.
Valvojat: Farmari-ryhmä, Pottupellossa.fi
-
valmet_500
- Luokka: Puutarhatraktori
-
valmet_500
ei se ny aivan nuinkaan mee. niinku se koko homma ois vähä "jumissa" ku yrittää laittaa niit tiettyjä kuvia niin tulee aina se just sama ilimotus oli kuvan koko mikä hyvänsä ja kummaa oli ku se puolenkymmentä kuvaa hyväksy ...piip... mut sit muutamaa ei kirveelläkään! ennemminki on joillain kuvilla kummitellu niin et ei oo tahtonu hyväksyä ei millään!
voiko muuten omasta galleriasta siirtää kuvat yleiseen ja kokeilla niin vai katuaako ne kuvat tuolta kommentteineen jonnekki bitti avaruuteen?
voiko muuten omasta galleriasta siirtää kuvat yleiseen ja kokeilla niin vai katuaako ne kuvat tuolta kommentteineen jonnekki bitti avaruuteen?
-
valmet_500
juu, samat kuvat. pariin kertaan oon kokeillu laittaa niit kuvia mut joka kerta sama homma et ne yrittää väkisin sinne omaan kansioon.Kaupoi kirjoitti:valmet_500: Onko kyseessä aina samat kuvat, joita ei saa lähetettyä, vai onnistuuko kertaalleen hylätyn kuvan lähetys joskus myöhemmin? Onko hylättyjen kuvien resoluutio mikä?
Kuvien siirto kommentteineen onnistuu ylläpidon toimesta.
---
Onko muilla ollu samallaisia onkelmia?
no siirräx sä ne mun kuvat sieltä omasta kansiosta yleisiin niin mä lykkään ne uuvet kuvat sinne tyhjään omaan galleriaan ku ne on menossa sinne väkisin...
-
valmet_500
-
valmet_500
-
valmet_500
Re: Pottupellossa.com kuvista oma keskusteluosio.
En tiedä onko Pottupellossa.fi-sivuston käyttäjillä erikokoisia gallerioita? Itselläni on muutama hassu kuva ja näyttää että tila on käytetty toisilla on kymmeniä kuvia
Vai onko se nyt sitten vaan niin että yleisiin gallerioihin pitäisi saada mahtumaan enemmän?
Re: Pottupellossa.com kuvista oma keskusteluosio.
Niinhän se näyttää, mutta aina niitä sinne on vaan lisää mahtunut. Muutaman huonomman kuvan olen poistanut. mjk79:ltä löytyy 802 kuvaa...