Puhdaskauran rahtaus
Valvoja: Farmari-ryhmä
Puhdaskauran rahtaus
Miten olette puhdaskauran viljelijät varmistaneet puhtaan kuljetusketjun siilosta kauppaan? Käskenkö rahtaria pesemään vaununsa sisäpuolelta ja riittääkö se? Tarkastaa täytynee ainakin ennen lastausta.
Syöttöputketkin ehkä täytyisi varmuuden vuoksi käydä läpi painepesurin kanssa kun ei ole kaikista ihan varma.
Syöttöputketkin ehkä täytyisi varmuuden vuoksi käydä läpi painepesurin kanssa kun ei ole kaikista ihan varma.
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Jos kauraa aiotaan syöttää keliaatikolle (itse olen keliaatikko) missä muodossa tahansa, pitää olla tarkkana ettei vieraita lajeja pääse sekaan.
Tilalla ei tietysti saa viljellä mitään muuta viljalajia kuin puhdasta kauraa ja samoin tietysti pitää ottaa esikasvitkin huomioon.
Kauran käsittelyssä pitää olla omat laitteet.
Minulla ei sopinut Raision Eloveena kaura, mutta ProVena puhdaskaura sopii sekä samoin Puuppolan puhdas kaura.
Tilalla ei tietysti saa viljellä mitään muuta viljalajia kuin puhdasta kauraa ja samoin tietysti pitää ottaa esikasvitkin huomioon.
Kauran käsittelyssä pitää olla omat laitteet.
Minulla ei sopinut Raision Eloveena kaura, mutta ProVena puhdaskaura sopii sekä samoin Puuppolan puhdas kaura.