Case IH MXM 140(täyspowershift)
Valvoja: Farmari-ryhmä
Case IH MXM 140(täyspowershift)
Löytyykö foorumilaisilta kyseistä traktoria tai vain kokemusta koneesta. Hyviä ja huonoja puolia ja saako 40km/h version liikkumaan 50km/h. Kysyy nimim. hankkisinko käytettynä? 
Liikkuu 50kmh 710/70R38 renkailla ja kierrosten nostolla... Moottori on juoppo, mutta kai siitä tehojakin saa. Koneet mun kuuleman mukaan yksilöitä, voi harmittaa jos tulee huono kohdalle. Tekniikkakin alkaa olla jo +10 vuotta vanhaa.
Hyvänä pidän ohjaamoa, ja on se vaihteistokin ihan kiva vaikka hukkaakin voimaa. Ek käytössä hyvä.
Jos käytettyä meinaa niin itse suuntaisin katseen Englantiin, muutama sata tuntia ajettuja saa samalla hintaa kuin täällä muutama tuhat tuntia ajettuja. Suosittelisin kuitenkin vielä harkitsemaan traktorin valinnassa
Hyvänä pidän ohjaamoa, ja on se vaihteistokin ihan kiva vaikka hukkaakin voimaa. Ek käytössä hyvä.
Jos käytettyä meinaa niin itse suuntaisin katseen Englantiin, muutama sata tuntia ajettuja saa samalla hintaa kuin täällä muutama tuhat tuntia ajettuja. Suosittelisin kuitenkin vielä harkitsemaan traktorin valinnassa
Mulle tuli ton pikkuveli 120 kesällä.Kaikkien ohjeitten vastaisesti ostin uuden.Syynä uuden ostoon pääasiassa vanhan hyvityksen taivaisiin kohoaminen.Laskin moneen kertaan,että en olis suorakauppaketjulla saanu oikein mitään sästettyä.
Asiaan:Mottori kannattaa tarkistaa tehojarrun kanssa(siis,ei saa virittää,vain tarkistetaan että syöttö ja ajoitus ovat kohdallaan
),huoltomiehet tietävät kuinka homma tehdään.Tarkistuksen jälkeen tehot nousevat ja kulutus käytännössä laskee.Tehoa tohon saa vaikka kuinka paljon,se ei ole ongelma.
Mä otin peruslaatikon,siis RCn.Huoltoäijät eivät oikein suositelleet PC:tä.
Olen toistaiseksi hintalaatusuhteeseen tyytyväinen,ainut murhe oli ilmeisesti kuljetuksessa vaurioitunut peräöljyn mittalasi.Peräöljyt vaihdettiin takuuseen,alkuperäiset jäykät.Mulla on EK tuossa ja siinä hommassa ihan hyvä,tiellä vakaa ajettava.
Tällä hetkellä tuntuis,että puutteineenkin ihan hyvä työkalu toi MXM on.
Asiaan:Mottori kannattaa tarkistaa tehojarrun kanssa(siis,ei saa virittää,vain tarkistetaan että syöttö ja ajoitus ovat kohdallaan
Mä otin peruslaatikon,siis RCn.Huoltoäijät eivät oikein suositelleet PC:tä.
Olen toistaiseksi hintalaatusuhteeseen tyytyväinen,ainut murhe oli ilmeisesti kuljetuksessa vaurioitunut peräöljyn mittalasi.Peräöljyt vaihdettiin takuuseen,alkuperäiset jäykät.Mulla on EK tuossa ja siinä hommassa ihan hyvä,tiellä vakaa ajettava.
Tällä hetkellä tuntuis,että puutteineenkin ihan hyvä työkalu toi MXM on.
Hintahan on suunnilleen sama kun vastaavan kokonen valtra t, ja miten tekniikka on siihen verrattuna vanhanaikaista?Ileh kirjoitti:Ennen vuodenvaihtumista kyselin asian harrastuksen vuoksi MXM155 hintoja kun lehdissä ilmottivat että halvalla lähtee. Paikallisen myyjän tarjoukset ei kyllä mitenkään uusilta kuulostaneet, alkaen hinnat 69500... Haloo kyseessä jo vanhalla tekniikalla oleva traktori...
Jo Valtraankin verratessa tulee takkiin ainakin näissämaamies kirjoitti:Hintahan on suunnilleen sama kun vastaavan kokonen valtra t, ja miten tekniikka on siihen verrattuna vanhanaikaista?Ileh kirjoitti:Ennen vuodenvaihtumista kyselin asian harrastuksen vuoksi MXM155 hintoja kun lehdissä ilmottivat että halvalla lähtee. Paikallisen myyjän tarjoukset ei kyllä mitenkään uusilta kuulostaneet, alkaen hinnat 69500... Haloo kyseessä jo vanhalla tekniikalla oleva traktori...
- Moottori (Powerstar suunniteltu joskus 90-luvun puolella, ellei aiemminkin)
- Sähkölohkot
- 50kmh
--perumallin Vallussahan on 2 takuulla mekaanista lohkoa...Ileh kirjoitti:Jo Valtraankin verratessa tulee takkiin ainakin näissämaamies kirjoitti:Hintahan on suunnilleen sama kun vastaavan kokonen valtra t, ja miten tekniikka on siihen verrattuna vanhanaikaista?Ileh kirjoitti:Ennen vuodenvaihtumista kyselin asian harrastuksen vuoksi MXM155 hintoja kun lehdissä ilmottivat että halvalla lähtee. Paikallisen myyjän tarjoukset ei kyllä mitenkään uusilta kuulostaneet, alkaen hinnat 69500... Haloo kyseessä jo vanhalla tekniikalla oleva traktori...![]()
- Sähkölohkot
- 50kmh
--niinpä,Valtteri T151n hinta 4:llä propolla ja hyttijousilla onkin sitten 84100.Miinus sitten suorakauppaale.50 km nopeudesta tulee sitten lisää hintaa...
--paremmuudesta en tiedä,mutta Vallu on ainakin mullepäin ollu koko ajan kalliimpi kuin nyykkäri.
Hinnan puolesta vertaisin mieluummin uusimpia malleja, T-sarja taitaa vastata t6000 ja t7000 malleja. Sillon alkaa vaaka tasottuun.koivumaki kirjoitti:--perumallin Vallussahan on 2 takuulla mekaanista lohkoa...Ileh kirjoitti:Jo Valtraankin verratessa tulee takkiin ainakin näissämaamies kirjoitti:Hintahan on suunnilleen sama kun vastaavan kokonen valtra t, ja miten tekniikka on siihen verrattuna vanhanaikaista?Ileh kirjoitti:Ennen vuodenvaihtumista kyselin asian harrastuksen vuoksi MXM155 hintoja kun lehdissä ilmottivat että halvalla lähtee. Paikallisen myyjän tarjoukset ei kyllä mitenkään uusilta kuulostaneet, alkaen hinnat 69500... Haloo kyseessä jo vanhalla tekniikalla oleva traktori...![]()
- Sähkölohkot
- 50kmh
--niinpä,Valtteri T151n hinta 4:llä propolla ja hyttijousilla onkin sitten 84100.Miinus sitten suorakauppaale.50 km nopeudesta tulee sitten lisää hintaa...
--paremmuudesta en tiedä,mutta Vallu on ainakin mullepäin ollu koko ajan kalliimpi kuin nyykkäri.