Lannoitevalikoima supistuu Kemiralla
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
Reissumies
- Luokka: yli 200 hv
- Viestit: 260
- Liittynyt: 23 Kesä 2006, 11:14
- Paikkakunta: Hattula
Lannoitevalikoima supistuu Kemiralla
Tollanen posti tuli justiinsa. Kustannuspaineta Kemiralla?
Seuraavista tuotteista ei oteta uusia tilauksia keväälle 2008:
Nurmen NK 1
Pellon NP
Pellon Hiven Y 2
Pellon Hiven NK
Tilan oma Y -lannoitteet
Saatavuuden rajoitus tulee voimaan perjantaista 28.12. alkaen ja koskee kaikkia uusia tilauksia.
Tiedotamme asian myös viljelijöille.
Ystävällisin terveisin
Janne Mäkikalli
Myyntijohtaja
Kemira GrowHow Oyj
puh. 050 5945 290
janne.makikalli@kemira-growhow.com
Seuraavista tuotteista ei oteta uusia tilauksia keväälle 2008:
Nurmen NK 1
Pellon NP
Pellon Hiven Y 2
Pellon Hiven NK
Tilan oma Y -lannoitteet
Saatavuuden rajoitus tulee voimaan perjantaista 28.12. alkaen ja koskee kaikkia uusia tilauksia.
Tiedotamme asian myös viljelijöille.
Ystävällisin terveisin
Janne Mäkikalli
Myyntijohtaja
Kemira GrowHow Oyj
puh. 050 5945 290
janne.makikalli@kemira-growhow.com
Re: Lannoitevalikoima supistuu Kemiralla
Yks tuommonen säkki on ollut tilauksessa jo heinäkuusta lähtien ja ylihuomenna menee maksuun. Jostain syystä sitä ei ole vieläkään näkynyt, vaikka kaikki muut tulivat parin viikon sisällä. Hinta pysyi sovittuna, tuokoot sitten vaikka kuriirin välityksellä kevääseen mennessä...Reissumies kirjoitti:
Seuraavista tuotteista ei oteta uusia tilauksia keväälle 2008:
----------------
Pellon Hiven NK
- aurajokilaivuri
- Luokka: >500hv
- Viestit: 1133
- Liittynyt: 04 Loka 2005, 14:16
- Paikkakunta: Aurajokivarsi
Miks ladon viereen eikä latoon?aurajokilaivuri kirjoitti:Ladon viereen oli kai vähän myöhässä ollut joulupukki juuri tuonut huiman kasan apulantasäkkejä.. Onneksi kerrankin tuli tilattua ajoissa.
Omat ostokset tuli onneksi tehtyä jo syyskuulla ennen näitä kaikkia yllätyskorotuksia. Tavaraa tuli kaiken lisäksi melko reilusti ensi kesän tarpeeseen nähden.
Nii,mä tilasin jo toiset apulannatTutti kirjoitti:Miks ladon viereen eikä latoon?aurajokilaivuri kirjoitti:Ladon viereen oli kai vähän myöhässä ollut joulupukki juuri tuonut huiman kasan apulantasäkkejä.. Onneksi kerrankin tuli tilattua ajoissa.
Omat ostokset tuli onneksi tehtyä jo syyskuulla ennen näitä kaikkia yllätyskorotuksia. Tavaraa tuli kaiken lisäksi melko reilusti ensi kesän tarpeeseen nähden.
- aurajokilaivuri
- Luokka: >500hv
- Viestit: 1133
- Liittynyt: 04 Loka 2005, 14:16
- Paikkakunta: Aurajokivarsi
- Agronautti
- Luokka: >500hv
- Viestit: 516
- Liittynyt: 10 Helmi 2005, 09:39
- Paikkakunta: Kymenlaakso & P-Savo
- Viesti:
Kemiralaisten telttamajoitus:aurajokilaivuri kirjoitti:Vanha lato ei ole oikein hiab-ystävällinen, eikä autokuski arvosta jos ehdottaa että pitäisi ensin nostella perävaunusta nuppiin ja sillä kuskata ladon perälle. Etukuormaajankin kanssa pitää olla vähän varovainen ettei vahingossa riko paikkoja.Tutti kirjoitti: Miks ladon viereen eikä latoon?![]()
Tuollaisessa on lannoitteet mulla olleet parivuotta.. Nyt kylläkin jouduin uusimaan katto/sivuseinäpressun kestopeitteeksi kun kevytpeite hapristui..
Tilaa 24 suursäkille (tuossa 18 säkkiä), saattas kattoharjan kohtaan mennä vielä muutama kyljellääkin eka varvin päälle..
Tällä hetkellä teltassa suursäkeissä happoviljaa, ettei jouda vielä lannoitteille...
- Maalaispoika
- Luokka: >500hv
- Viestit: 637
- Liittynyt: 12 Elo 2005, 18:14
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Onneksi kilpailu alalla toimii eli ei
Kumpikaan kilpailijoista ei ota tilauksia vastaan ei Belor Agro eikä Tigoteam.
http://www.tigoteam.com/ajankohtaista.html
http://www.beloragro.fi/
Kumpikaan kilpailijoista ei ota tilauksia vastaan ei Belor Agro eikä Tigoteam.
http://www.tigoteam.com/ajankohtaista.html
http://www.beloragro.fi/
Kyl mun lannoitekuski on mukinoitta telannu kärrystä nuppiin ja siitä sisälle ilman lisämaksuja. Palvelu pelaa ja jos ei pelaa niin pelaaja vaihtuu..aurajokilaivuri kirjoitti:Vanha lato ei ole oikein hiab-ystävällinen, eikä autokuski arvosta jos ehdottaa että pitäisi ensin nostella perävaunusta nuppiin ja sillä kuskata ladon perälle. Etukuormaajankin kanssa pitää olla vähän varovainen ettei vahingossa riko paikkoja.Tutti kirjoitti: Miks ladon viereen eikä latoon?![]()
- aurajokilaivuri
- Luokka: >500hv
- Viestit: 1133
- Liittynyt: 04 Loka 2005, 14:16
- Paikkakunta: Aurajokivarsi