Tuleeko 34 euroakaan per hehtaari? Mitähän tuo Lassen linkissä mainittu Adigor kiinnite on / maksaa? Jos Axiaalin käyttömäärä 0,45l/ha ja vitosen pönikkä Axiaalia maksaa 262 euroa niin eipä tuosta nyt ihan mahdottomia kustannuksia kerry...Just kyselin aineita ja tää uus Axial ois reippaasti halvempi kuin Puma. 34 egee/ha. Hyväkin pitäis olla sanoo Katri ja ei se oo ennenkään valehdellu. Oisko Puma menneen talven lumia?
Ruis/Puma Extra
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
kapteeni Flint
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Kaivelin juuri tietoa,eihän tuosta Adigorista löytynyt Suomeksi sanaakaan? Saksan oppaissa suositus Axialin pariksi,onko sitten kehitetty tätä varten eli käytännössä kaksi komponenttia joista Axial toinen? Teho ei olisikaan hääppöinen ilman oikeaa kiinnitettä joka ehkäpä kallista,nostaen parin hinnan Puman tasolle? Axialia tilaukseen jokatapauksessa.kapteeni Flint kirjoitti:Tuleeko 34 euroakaan per hehtaari? Mitähän tuo Lassen linkissä mainittu Adigor kiinnite on / maksaa? Jos Axiaalin käyttömäärä 0,45l/ha ja vitosen pönikkä Axiaalia maksaa 262 euroa niin eipä tuosta nyt ihan mahdottomia kustannuksia kerry...Just kyselin aineita ja tää uus Axial ois reippaasti halvempi kuin Puma. 34 egee/ha. Hyväkin pitäis olla sanoo Katri ja ei se oo ennenkään valehdellu. Oisko Puma menneen talven lumia?
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Hukkisaineissa ei sais olla mitään tulkintakysymyksiä kiinnitteen lisäämisessä, käyttömäärissä yms. Ne pitäs olla varustettu aina mahdollisimman yksinkertasilla käyttöohjeilla. Näissä kasvnisuojeluasioissa on kumma tapa itse kullakin säästää väärässä kohtaa...
Itse itseäni toistaen:
Hukkistorjunnassa vain yhtä tehoainetta pyttyyn ja mieluiten hiukan liian isolla määrällä kun liian pienellä.
Itse itseäni toistaen:
Hukkistorjunnassa vain yhtä tehoainetta pyttyyn ja mieluiten hiukan liian isolla määrällä kun liian pienellä.
-
Reissumies
- Luokka: yli 200 hv
256 sis. alv.... Otin koko rekallisenJari kirjoitti:Axialin käyttötiedote pöydällä,käyttömäärät 0.7-0.9l/ha. SISÄLTÄÄ KIINNITTEEN.Purkin hinta mulle 270€
Muut aineet ostin naapurivirmasta kun olivat halvempia,tämä tällä käyttömäärällä kympin halvempaa kuin Puma Extra naapurista.
Ja aine joka sisältää kiinnitteen tai opastetaan ettei moisen käyttö ole tarpeen, ei sitä todella kaipaa! Ikuisuuskysymys nää rypsiöljyjen ja muiden lisäykset...
axial hinta
soitin tänään paikalliseen agriin ja kysyin hintaa e/ha ja mulle ainetta tarjottiin 42,5e/ha eli mistä hinta 34e/ha?
Re: axial hinta HÄTÄ!!!
Ennakkohinta huomiseen asti 306 paikallisessa Agrimarketissa, mistä alle 270 e saa? Vai oletteko jotain tukkuasiakkaita ? Ärsyttää tuollainen pärstäkohtainen hinnoittelu. Kertokaapa niin tiedän tilata. Ja mikä on käyttömäärä suorakylvössä (yläraja?)jartsa kirjoitti:soitin tänään paikalliseen agriin ja kysyin hintaa e/ha ja mulle ainetta tarjottiin 42,5e/ha eli mistä hinta 34e/ha?
Nämähän on nimenomaan pärstäkerroin ostoksia... Toki vaikuttaa kuinka paljon ostaa ko. puljusta,niiden mukaan alennukset,jotkut vielä myyvätkin tuotteita näiden kauppojen kautta. Omat ostot jakaantuu melkolailla tasan kahden suuren kesken,kummastakin ostot jonkun kymmenen tuhatta vuodessa.XYZ kirjoitti:Ennakkohinta huomiseen asti 306 paikallisessa Agrimarketissa, mistä alle 270 e saa? Vai oletteko jotain tukkuasiakkaita ? Ärsyttää tuollainen pärstäkohtainen hinnoittelu. Kertokaapa niin tiedän tilata. Ja mikä on käyttömäärä suorakylvössä (yläraja?)jartsa kirjoitti:soitin tänään paikalliseen agriin ja kysyin hintaa e/ha ja mulle ainetta tarjottiin 42,5e/ha eli mistä hinta 34e/ha?
Agrin nettikaupassa ei ko. tuotetta ollut lainkaan?
Hinnasta tällähetkellä ei tietoa,ko. hinnathan oli ennen vuodenvaihdetta ja silloinhan "kaikkien" tuotantopanosten hinnat nousi?
- aurajokilaivuri
- Luokka: >500hv
Jos ostaa kaiken ko. puljusta, liike voi veloittaa kovemman mukaan kun laskee että asiakas ostaa joka tapauksessa oli hinta mikä tahansa, jos taas ostaa fifi-sixti eri paikoista, saa paremmat alennukset kun muuten asiakas ostaisi toisesta liikkeestä.Jari kirjoitti: Nämähän on nimenomaan pärstäkerroin ostoksia... Toki vaikuttaa kuinka paljon ostaa ko. puljusta,niiden mukaan alennukset,jotkut vielä myyvätkin tuotteita näiden kauppojen kautta.
15. päivään asti on ennakkohinta. Netissä ei tuotetta ole ja muut aineet oli netin kautta n 10% halvempia. Eli pärstäkerroin vaikuttaa.aurajokilaivuri kirjoitti:Jos ostaa kaiken ko. puljusta, liike voi veloittaa kovemman mukaan kun laskee että asiakas ostaa joka tapauksessa oli hinta mikä tahansa, jos taas ostaa fifi-sixti eri paikoista, saa paremmat alennukset kun muuten asiakas ostaisi toisesta liikkeestä.Jari kirjoitti: Nämähän on nimenomaan pärstäkerroin ostoksia... Toki vaikuttaa kuinka paljon ostaa ko. puljusta,niiden mukaan alennukset,jotkut vielä myyvätkin tuotteita näiden kauppojen kautta.
Tuo Eviran sivuilla ollut Axial on eri kuin tämä nyt myynnissä oleva Axial 50 EC. Tuossa perus-Axialissa on tehoainetta pinoksadeenia 100g/l ja tässä 50 EC mallissa 50 g/l. Tuo väkevämpi tarvii nimenomaan sen kiinnitteen ja Agrin myymä ei.
Itse tilaan tätä Agrin Axialia lähinnä siksi, että Puma Extra vaatii sen 15-20 astetta lämpöä ohjeen mukaan ja tällä uudella ei tuollaista suoranaista vaadetta ole.
Itse tilaan tätä Agrin Axialia lähinnä siksi, että Puma Extra vaatii sen 15-20 astetta lämpöä ohjeen mukaan ja tällä uudella ei tuollaista suoranaista vaadetta ole.