NT/AM 300S -harvesteri
Valvoja: Farmari-ryhmä
NT/AM 300S -harvesteri
Onkos jollain kertoa kokemuksia em. harvesterista? Ja tietysti kaikkien muidenkin merkkien käyttökokemukset ovat tervetulleita.
Valvoja: Farmari-ryhmä