Kokemuksia kellfristä
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
metsätähti
- Luokka: Polkutraktori
- Viestit: 1
- Liittynyt: 08 Maalis 2008, 21:51
Kokemuksia kellfristä
Metsäkuormainta ja kärryä olen ostamassa ja valikoima on melko laaja ja vaikea on valita! Onko kellään kokemuksia kellfrin paketista 8tonnin vaunu ja 5,3 nosturi,4kertaa kääntösylinteri,hydr aisa,vinssi vakiona ym. Kaikki kuulostaa hyvältä ja hintakin vain 8150 euroa +ALV eli alle 10000,- paketti! Vastaavaa ei saa samalla hintaa. Valittavana mulla ois KTS 8,5t+5,3 joka ois vinssin kans 12700,-,Farma 8t+5,1 vinssin kans 12800,-, Palms 500-80 ilman vinssiä 10500,- tai Kesla202+8t vinssin kans 15250,-! Joten kun hintoja vertaa ni Kellfri selvästi halvin ja Kesla tietty kallein!
Vai ostasinko esin vanhan Patun tai vast n. 10000,-:lla! Mitä te kokeneemmat suosittelette!? Neuvokaa bliis ku o ni vaikee päättää, tietty ois hienoa ostaa suomalainen mut on se vaan 5tonttua palio rahaa...
Vai ostasinko esin vanhan Patun tai vast n. 10000,-:lla! Mitä te kokeneemmat suosittelette!? Neuvokaa bliis ku o ni vaikee päättää, tietty ois hienoa ostaa suomalainen mut on se vaan 5tonttua palio rahaa...
-
aurauskeppi
Re: Kokemuksia kellfristä
Kouvolassa Agri-Hakan avajaisissa tuli kokeiltua palmsin yhdistelmää jossa oli tosi hyvännäköinen vaunu (8 tai 9 t) tosin yhdellä aisan sylinterillä + 5,1 m ulottuvainen kuormain 4 kääntösylinterillä ja hinta oli kyllä alle kymppitontun veroineen.
Itseäkin polttelisi mettäkoneitten vaihto, ei vielä ihan täysillä mutta tulee kateltua "sillä silmällä".
Itseäkin polttelisi mettäkoneitten vaihto, ei vielä ihan täysillä mutta tulee kateltua "sillä silmällä".
Re: Kokemuksia kellfristä
Missä maassa Kellfrin metsäkuormain+kärry on valmistettu? Katselin Kellfrin pihalla yhdistelmää ja nopeasti katsottuna vaikutti ihan asialliselta.
Re: Kokemuksia kellfristä
Sinuna ostaisin käytetyn kotimaisen kuormaimen jonkun asiantuntijan opastuksella, joka osaisi kiinnittää käytetyssä huomiota oikeisiin kohtiin. Kalliitahan ne käytetytkin ovat kun rauta on kallistunut ja inflaatio purrut, mutta yleensä sopivasti käytetyssä jää hyvä summa rahaa käytettäväksi pikkukorjauksiin ja parannuksiin.
Itte en vaan osaa suositella noita ulkolaisia kuormaimia, esim. nelisylinterikääntö ja vakiovarusteinen vinssi ei kerro tuotteen käyttökelpoisuudesta oikeissa töissä yhtään mitään. Kellfrin mainosten tekniset tiedotkin sellaista soopaa ettei tiedä itkisikö vai nauraisko.
Itte en vaan osaa suositella noita ulkolaisia kuormaimia, esim. nelisylinterikääntö ja vakiovarusteinen vinssi ei kerro tuotteen käyttökelpoisuudesta oikeissa töissä yhtään mitään. Kellfrin mainosten tekniset tiedotkin sellaista soopaa ettei tiedä itkisikö vai nauraisko.
Re: Kokemuksia kellfristä
Joo Kellfrin koneet ovat lähes kaikki markkinoiden kestävimmät, edullisimmat jne.Hervast kirjoitti:Sinuna ostaisin käytetyn kotimaisen kuormaimen jonkun asiantuntijan opastuksella, joka osaisi kiinnittää käytetyssä huomiota oikeisiin kohtiin. Kalliitahan ne käytetytkin ovat kun rauta on kallistunut ja inflaatio purrut, mutta yleensä sopivasti käytetyssä jää hyvä summa rahaa käytettäväksi pikkukorjauksiin ja parannuksiin.
Itte en vaan osaa suositella noita ulkolaisia kuormaimia, esim. nelisylinterikääntö ja vakiovarusteinen vinssi ei kerro tuotteen käyttökelpoisuudesta oikeissa töissä yhtään mitään. Kellfrin mainosten tekniset tiedotkin sellaista soopaa ettei tiedä itkisikö vai nauraisko.
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv
- Viestit: 369
- Liittynyt: 02 Heinä 2005, 19:44
- Paikkakunta: Karvia
Re: Kokemuksia kellfristä
Kaikis nois on kumminki liian pienet renkaat. Suosittelisin jotain korkearenkaista kärryä ja kuormaaja laippasovitteella aisalle.