Miten Bambu kasvaa Bangokissa:)?

Keskustelua kaikesta mikä ei liity maatalouteen. Ns. Vapaa sana keskustelu.

Valvoja: Farmari-ryhmä

veini
Luokka: Polkutraktori

Miten Bambu kasvaa Bangokissa:)?

Lukematon viesti Kirjoittaja veini »

Moi olen veini, pieneltä kansainväliseltä foorumilta, luomme suhteita niin suomalaisiin kuin ulkosuomalaisiinkin foorumeihin, olemme useasta eri valtiosta kotoisin olevia ihmisiä, ja teemme mielellämme rakentavaa ja piristävää yhteistyötä myöskin teidän kanssanne:) Itse asun Virossa ja foorumimme onkin kaksi kielinen! Niinpä tulin teillekkin ehdottamaan, että mikäli silloin tällöin on mukavaa jutella myöskin meidän ulkosuomalaisten kanssa pilke silmäkulmassa tai hiukan vakavamminkin, niin olette tervetulleita luomaan kansamme suhteita ja rakentavaa yhteistyötä, mikäli se teille sopinee? Laitamme myöskin mielellämme linkkinne etusivullemme, mikäli niin haluatte, meistä ulkosuomalaisista on varmaankin myöskin mukava seurata eri foorumeita ja keskustelua niiden osalta! :D

veini
Ps. http://finestglobe.com Tere Tulemast vaikkapa oppimaan Viron kieltä:)
veini

Re: Miten Bambu kasvaa Bangokissa:)?

Tuli muuten mieleeni, mitä veini tietää maanviljelystä:) Olin naimisissa 20 vuotta maanviljelijän tyttären kanssa, ja aina välillä ajauduin apu hommiin, nostelin säkkiä, ja appiukko sanoi aina minulle "tälläistä se on veini maanviljely":) Välillä sitten ajauduin paalia nostelamaan pellolle, kun piti saada heinät pois pelloilta kastumasta, siksi mietinkin miten ne voivat täällä Virossa jättää ne heinät sellaisiin suuriin möykkyihin pellolle:) Kiviä on kanssa niin maan perustellisesti, eikö niitä kukaan nouki niitä täällä pelloilta, vai nouseeko ne aina uudelleen, eihän sellaista voi millään haravakoneella ajaa tai muulla vehkeellä, jossa on kuution kiveä, no aika möykkyjä kuitenkin!

Paalien nosteliminen krapulassa ei ole myöskään mitään mukavaa hommaa, meinaa kädet loppua, muistan erään kerran kun meinasi polvet notkahtaa, mitä korkeammaksi kuorma tuli, sen enemmän nukutti, ajattelinkin, että taidan heittää veivini siinä hommassa! No olen tosin itsekkin kerran nuorena poikana istuttanut perunoita, tein seipäällä maahan reiän ja pudotin sinne siemenperunan, ei oikein ollut mikään suksee :mrgreen: Eihän tässä jutussa nyt tietenkään mitään järkeä ollut, kerroin vaan, että olen pieni viljelijä itsekkin:) Oikeastaan olen keittiömestari, ja pitäähän minun nyt perunoista muuten jotakin tietääkkin, no sellaista, tulkaahan kylään!

veini
veini

Re: Miten Bambu kasvaa Bangokissa:)?

Moi aloitamme tänään kansainväliset Chat -illat:) etusivullamme on linkki chat kanavallamme, rekistöröintiä ei tarvita. olemme kutsuneet muilta ulkosuomalaisilta foorumeilta porukkaa mukaan, ja niinpä kutsun teidätkin suomesta:) Tallinnassa on muuten tällä hetkellä kova ukonilma, ja vettä tulee kuin sieltä itsestään..jyrisee ja paukkuu!

Kello 21.30 aloittelemme, olemme kaksi kielinen foorumi, ja siksi chat keskusteluissa kaikkien suomi ei ole aina täydellinen. olette tervetulleita! Foorumin linkki on tässä ketjussa, ja chatin löydätte etusivulta, vaatii javan...muuten helppo kuin mikä!

veini
Vastaa Viestiin