NH TSA 135?
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
TL-100
- Luokka: 75 hv., takaveto
NH TSA 135?
Käyttäjien kokemuksia koneesta.Kiinnostas tollainen traktori.
Minkälainen ek koneena lähinnä urakointihommaan,lumi ym.töihin
Oli lehdes myytävänä 05 vuoden 50kmh,ec laatikolla ja muilla herkuilla
common rail koneella palapyörät 4000h ajettu.
Kannattaako edes ajatella tollaista kuinka toimintavarma on ym???
Kertoilkaa kokemuksista hyviä ja huonoja puolia,niin olis siinä hytin ja etuakselin
jousitus.
Minkälainen ek koneena lähinnä urakointihommaan,lumi ym.töihin
Oli lehdes myytävänä 05 vuoden 50kmh,ec laatikolla ja muilla herkuilla
common rail koneella palapyörät 4000h ajettu.
Kannattaako edes ajatella tollaista kuinka toimintavarma on ym???
Kertoilkaa kokemuksista hyviä ja huonoja puolia,niin olis siinä hytin ja etuakselin
jousitus.
- john deere
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Re: NH TSA 135?
Jos puhut tampereen k-maatalouden koneesta niin itellä heräs epäilys kun kaveri katteli sitä ko ajettii pieni lenkki ja tultii takasin ni kone alko piippaamaa,vaihteiston rattaan valo palo ja stop valo palo,sanoin myyjällle ni totes vain että uusis koneis on kaikenmaailman anturi vikoja.Vähä jäi mietityttää kun kuullu vastaavasta koneesta missä hydrauliikka ja vaihteisto puolella jarruista raudat sekoili öljyn joukkoo ja vastaavaa piipitystä piti,että voisikohan olla samaa tautia.
Palapyörät kai laitettu liikkessä kun sillon tai olla loppuu ajetut kummit.JOS kone on sama mikä maaliskuussa oli.
Palapyörät kai laitettu liikkessä kun sillon tai olla loppuu ajetut kummit.JOS kone on sama mikä maaliskuussa oli.
- forssu
- Luokka: yli 300 hv
- Viesti:
eikös nh-newsis joku urakoija ollu hommannu tuollasen. Nyt kai silläon jo t8000 sarjalainen joten eikai tuo tessu aiva läpimätä voi olla ku merkis pysyi
TSA/MXU malleis arvo romahtanut joka puolella eurooppaa että täytyy olla vikanen malli.
kyllä se mxu jäi pihaan kun deutsi tuli taloon 
-
Harri
- Luokka: 50 hv., takaveto
Noissa on ollu niitä anturi vikoja aika paljon. Pitikö perä mitään ihmeellistä ääntä?john deere kirjoitti:Jos puhut tampereen k-maatalouden koneesta niin itellä heräs epäilys kun kaveri katteli sitä ko ajettii pieni lenkki ja tultii takasin ni kone alko piippaamaa,vaihteiston rattaan valo palo ja stop valo palo,sanoin myyjällle ni totes vain että uusis koneis on kaikenmaailman anturi vikoja.Vähä jäi mietityttää kun kuullu vastaavasta koneesta missä hydrauliikka ja vaihteisto puolella jarruista raudat sekoili öljyn joukkoo ja vastaavaa piipitystä piti,että voisikohan olla samaa tautia.
- john deere
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Ei siinä varmaankaa mitää sivuääniä ollu ku ei mieleen oo jääny.
-
Kloppi
Osasyynsä lienee myös uuden mallisarjan esittelyllä. En mä ainakaan kovin kovaa kritiikkiä oo TSA/MXU:a kohtaan kuullut, päinvastaista kylläkin. Ja kieltämättä MXU kiinnostaa vähän itseäkin siinä vaiheessa kun etukuormaajakonetta lähden päivittämään.Ileh kirjoitti:TSA/MXU malleis arvo romahtanut joka puolella eurooppaa että täytyy olla vikanen malli.
Mä olen tolla kysytyllä 135:llä ajanut pari kertaa.Ensin uutena ja sitten kerran myöhemmin.Itellä on 135 jolla nyt tunteja takana 1600.meillä ko laite on toiminut hyvin.Molemmat ovet hajosivat noin vuoden vanhoina.Yksi anturi,eli hydrauliikan matalapainepiirin anturi vaihdettiin.Syynä oli joko likaantunut suodin tai yliherkkä anturi.Ensin vaihdoin suotimen,valo sammu,sen jälkeen vaihdettiin anturi.
Mun kone on ilman etukuormaajaa sama kampe kuin tuo TRE:llä oleva.
Noista vinkunoista sen verran,että ensinnäkin TSAn käsijarrua ei saa ottaa päältä ennen starttia.Tosin ei sen pitäisi edes lähteä liikkeelle jos sen starttaa käsijarru pois päältä.Toinen asia on,että mekaanista aluevaihdetta ei saa vaihtaa käydessä ilman kytkintä,se vaihtuu kyllä mutta siitä seuraa häiriö.Muitakin yhdistelmiä millä tr.halvaantuu on mutta ne oppii pian.Eihän esim.HT Vallukaan liiku ollenkaan jos kuski ei istu penkillä.
Vaihteisto vinkuu,ei mahda mitään,suorahampainen laatikko.
Hyttijousitus sais olla ehkä hiukan tukevampi sivusuunnassa,muuten mielestäni mukava ajaa.
Mä olen ihan tyytyväinen,until this moment.
Km
Noista vinkunoista sen verran,että ensinnäkin TSAn käsijarrua ei saa ottaa päältä ennen starttia.Tosin ei sen pitäisi edes lähteä liikkeelle jos sen starttaa käsijarru pois päältä.Toinen asia on,että mekaanista aluevaihdetta ei saa vaihtaa käydessä ilman kytkintä,se vaihtuu kyllä mutta siitä seuraa häiriö.Muitakin yhdistelmiä millä tr.halvaantuu on mutta ne oppii pian.Eihän esim.HT Vallukaan liiku ollenkaan jos kuski ei istu penkillä.
Hyttijousitus sais olla ehkä hiukan tukevampi sivusuunnassa,muuten mielestäni mukava ajaa.
Km
Itseltä hajosi toinen ovi puolitoista vuotiaana. Sen jälkeen rupesi pakki kenkkuilemaan. Ei mennyt taaksepäin kylmänä. Ilmeisesti päässyt kosteutta johonkin.koivumaki kirjoitti:Mä olen tolla kysytyllä 135:llä ajanut pari kertaa.Ensin uutena ja sitten kerran myöhemmin.Itellä on 135 jolla nyt tunteja takana 1600.meillä ko laite on toiminut hyvin.Molemmat ovet hajosivat noin vuoden vanhoina.Yksi anturi,eli hydrauliikan matalapainepiirin anturi vaihdettiin.Syynä oli joko likaantunut suodin tai yliherkkä anturi.Ensin vaihdoin suotimen,valo sammu,sen jälkeen vaihdettiin anturi.
Km
TSA käsijarru ei tarvitse olla päällä käynnistettäessä, jos painat molemmat jarrupolkimet pohjaan.
Kyllä tuolla töitä on saanut tehtyä. Nyt tekisi lastua mieli. Minkäs merkkisiä olette asentaneet?
soita porintehotuontiin niin se tulee dynamometri mukanaan
tehot selviää ennen ja jälkeen tehonlisäyksen 
Mutu tietoa;
Mulla semmoinen olo että parempi yleiskäyttöön kuin esim TM 120,,,,,,,,,,,175
Voinhan toki olla väärässäkin ?
Mulla semmoinen olo että parempi yleiskäyttöön kuin esim TM 120,,,,,,,,,,,175
Voinhan toki olla väärässäkin ?
no kyllä TSA/MXU on varmasti vika vapaampi kuin kuin TM120-190 mallit 
Käsittääkseni TM 120-155/TM 175-190 pitää erottaa kahdeksi porukaksi.Noi isot on eri porukka.
Mulla nyt sitten sattuu olemaan TS135A ja MXM120 saa nyt nähdä sitten,MXM:ssä 400 h,ilman murheta tähän saakka.
Mä pärjäsin aikanaan F115:lläkin hyvin vaikkka se mulle haukutiinn monta kertaa.
Mulla nyt sitten sattuu olemaan TS135A ja MXM120 saa nyt nähdä sitten,MXM:ssä 400 h,ilman murheta tähän saakka.
Mä pärjäsin aikanaan F115:lläkin hyvin vaikkka se mulle haukutiinn monta kertaa.
- forssu
- Viesti:
juu noin se pitää eritellä että 120-155 ja sitte 175 ja 190 sähkömopotkoivumaki kirjoitti:Käsittääkseni TM 120-155/TM 175-190 pitää erottaa kahdeksi porukaksi.Noi isot on eri porukka.