Mulla on tommonen vanha Ehon pruutta aktiivikäytössä - siihen tarttis seuraavaan katsatukseen noi tippumisenestoventtiilit.... Mitä mahtaa maksaa eli kannattaa alkaa lainailemaan naapurin ruiskua?perfekt kirjoitti:Joo Tuo on vielä katsastamatta , tippumisen estot vaatii ??? Vaatiiko muuta
Ruiskun testaus
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Ruiskun testaus
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Täältä vois vapautua ruisku talven aikana sulle.TepaR kirjoitti:Mulla on tommonen vanha Ehon pruutta aktiivikäytössä - siihen tarttis seuraavaan katsatukseen noi tippumisenestoventtiilit.... Mitä mahtaa maksaa eli kannattaa alkaa lainailemaan naapurin ruiskua?
Levitin tommosta Ehoa parilla metrillä vuosi takaperinTepaR kirjoitti:Mulla on tommonen vanha Ehon pruutta aktiivikäytössä - siihen tarttis seuraavaan katsatukseen noi tippumisenestoventtiilit.... Mitä mahtaa maksaa eli kannattaa alkaa lainailemaan naapurin ruiskua?perfekt kirjoitti:Joo Tuo on vielä katsastamatta , tippumisen estot vaatii ??? Vaatiiko muuta
Agropointilla noita runkoja on 6 € hintaan, joten ei nyt ihan mahdottomia tule maksamaan, vaikka uusisikin.Tutti kirjoitti:Levitin tommosta Ehoa parilla metrillä vuosi takaperinTepaR kirjoitti:Mulla on tommonen vanha Ehon pruutta aktiivikäytössä - siihen tarttis seuraavaan katsatukseen noi tippumisenestoventtiilit.... Mitä mahtaa maksaa eli kannattaa alkaa lainailemaan naapurin ruiskua?perfekt kirjoitti:Joo Tuo on vielä katsastamatta , tippumisen estot vaatii ??? Vaatiiko muuta. Sillon makso suutinrunko tippaventtiilillä muistaakseni noin 7€.
http://www.agropoint.fi/suutinrunko.html samalla tietty kannattaa ottaa uudet suuttimetkin - tai laittaa heti Triplet-rungot?
Pitääkös nykyään olla katsastuksessa jo täyttöaukon suodatin? Viimeksi kun ruiskua testautin, niin puhuivat että sellainen määräys olisi tulossa.
-07 ei vaadittu, eikä tainnut mainita mitään tulevasta.Kari kirjoitti:Pitääkös nykyään olla katsastuksessa jo täyttöaukon suodatin? Viimeksi kun ruiskua testautin, niin puhuivat että sellainen määräys olisi tulossa.
No, eipä maksa mahdottomia.Kari kirjoitti:Agropointilla noita runkoja on 6 € hintaan, joten ei nyt ihan mahdottomia tule maksamaan, vaikka uusisikin.
http://www.agropoint.fi/suutinrunko.html samalla tietty kannattaa ottaa uudet suuttimetkin - tai laittaa heti Triplet-rungot?
Kiitos vaan Wilpo tarjouksesta, mutta mulla on noita ruiskuja jo kaksi, joten enköhän mä niillä pärjää...