Mehtäkoneesta alusta
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
agroholisti
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Mehtäkoneesta alusta
Onko kukaan tehny/muuttanu mehtäkoneesta alustaa kalkkikärryyn tai kivivarustusta tehnyt? Ois itellä tässä tarkotus muutaman vuoden sisään tehdä koska rupeaa tuo entinen ite tehty versio poikimaan ihan liian usein.
Mitä ongelmia ollu? onko kestäny mitenkä? Ja jos joku on jo muuttanut ni kertoilkaa siitä. Tietenkään tolla ei pitkiä matkoja tiellä ajeta mut isoja lohkoja ja lavetti itellä ni siirto ei ole ongelma.
Mitä ongelmia ollu? onko kestäny mitenkä? Ja jos joku on jo muuttanut ni kertoilkaa siitä. Tietenkään tolla ei pitkiä matkoja tiellä ajeta mut isoja lohkoja ja lavetti itellä ni siirto ei ole ongelma.
Mikäs siinä,,, hitsaamaan vaan
Tuo naapuri seppä teki kauaaaaan sitten Kurpalle itse kulkevan sora-Maran Rotne-Blondin alustalle,,,,
Hiekka lastattiin kahmarilla.
Myös jollekin venäläiselle vetävälle alustalle muistaakseni vastaavan laitteen.
Sittenhän ojitus hommat näivettyi kokonaan ja soramaran tekokin,,,,,th
Tuo naapuri seppä teki kauaaaaan sitten Kurpalle itse kulkevan sora-Maran Rotne-Blondin alustalle,,,,
Hiekka lastattiin kahmarilla.
Myös jollekin venäläiselle vetävälle alustalle muistaakseni vastaavan laitteen.
Sittenhän ojitus hommat näivettyi kokonaan ja soramaran tekokin,,,,,th
Vanhempia 4-pyöräisiä ponsseja olen nähnyt muutetun kalkinlevittimeksi.Muttei ihan pienestä koneesta kannatta tehdä jos talvella meinaa levittää,vauhti hiipuu muunninkoneella paksussa hangessa...
Se härän näköinen peli on joka koneviestissä esiteltiin taannoin,jostain 8-pyöräisestä hollantilaisesta maastokuorma-autosta oli tehty...
Se härän näköinen peli on joka koneviestissä esiteltiin taannoin,jostain 8-pyöräisestä hollantilaisesta maastokuorma-autosta oli tehty...
http://www.ylitaloyhtiot.com tuolla galleriassa taitaapi olla jos tollasta tarkotit
-
agroholisti
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
-
aurauskeppi