hallavauriot

Yleinen keskustelua kasviviljelystä. Viljalajikkeista, tuotannosta, laadusta, ym...

Valvoja: Farmari-ryhmä

pajavasara
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 09:19

hallavauriot

Lukematon viesti Kirjoittaja pajavasara »

minkälaiset ovat hallavauriot, vai tietääkö niistä vielä mitään kainuussa ainakin perunanvarret ovat alavimmilla mailla menneet. on tainnut mennä osa ohristakin, jotka kylvettiin myohään. onneksi ei olla 1800 luvulla. olisi nälkävuosi edessä.
Avatar
Vesa
Luokka: >500hv
Viestit: 624
Liittynyt: 25 Touko 2006, 08:44
Paikkakunta: Kokkola

Re: hallavauriot

Lukematon viesti Kirjoittaja Vesa »

Eipä ainakaan vielä osaa sanoa mitään. Täällähän oli kyllä pari hallayötä ja elohopea laski varmasti alavimmilla paikoilla useitakin astetta miinuksen puolelle. Liekö myöhään kylvettyihin ohriin ottanut?
Vastaa Viestiin