hallavauriot
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
pajavasara
- Luokka: Puutarhatraktori
- Viestit: 8
- Liittynyt: 06 Heinä 2008, 09:19
hallavauriot
minkälaiset ovat hallavauriot, vai tietääkö niistä vielä mitään kainuussa ainakin perunanvarret ovat alavimmilla mailla menneet. on tainnut mennä osa ohristakin, jotka kylvettiin myohään. onneksi ei olla 1800 luvulla. olisi nälkävuosi edessä.
Re: hallavauriot
Eipä ainakaan vielä osaa sanoa mitään. Täällähän oli kyllä pari hallayötä ja elohopea laski varmasti alavimmilla paikoilla useitakin astetta miinuksen puolelle. Liekö myöhään kylvettyihin ohriin ottanut?