Simtractor
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Simtractor
miten v4 saa täytettyä kylvinkoneen
-
juzzi-pegga
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
pitääkö lehmiä teurastaa jos pitää niin mihin?
- niittosilppuri
Vehnää saat navetanpäädyssä olevasta siilosta. Ajat kylvökoneen siilon alle ja painat Å näppäintä. Maissi, ruoho ja sokeriruoko ovat suursäkeissä. Ajat kylvökoneen säkin päälle ja painat Å kirjainta.EERONTILA kirjoitti:miten v4 saa täytettyä kylvinkoneen
- niittosilppuri
Pelistä on keltainen korkealaitainen peräkärri, jolla lehmät ajetaan myytäväksi samaan paikkaan minne viljakin viedään myytäväksi. Viet kärrin navetan alueelle ja avaat takalaidan painamalla 1 auki ja 2 kiinni tai toiste päin. Sitten menet tökkää kaverilla sitä lehmää jonka haluat teuraaksi. Se lähtee menee kärriä kohti. Kun kuorma on valmis, niin eikun ajelet sille vaalle joka on viljan vastaan otto paikassa.juzzi-pegga kirjoitti:pitääkö lehmiä teurastaa jos pitää niin mihin?
Moro! mistä löytää V 4:sen apulannanajokoneen? entä voiko V 4 :seen ladata modeja? ja onko V 4:sessa noukinvaunua?
=haavisto=
=haavisto=
-
Mää oon kyseliä
- Luokka: Polkutraktori
Mistä kummasta saa simtractor demon??? ja onks se ilmainen? Voiks joku kertoo kun se kuullostaa niin hyvältä peliltä
Kiitos jos joku neuvoo.... Ps Laittakaa tarkasti koska en oo mikää tietokone insinööri.
Kiitos jos joku neuvoo.... Ps Laittakaa tarkasti koska en oo mikää tietokone insinööri.
Tästä saat nelosversion.Mää oon kyseliä kirjoitti:Mistä kummasta saa simtractor demon??? ja onks se ilmainen? Voiks joku kertoo kun se kuullostaa niin hyvältä peliltä
-
Mää oon kyseliä
- Luokka: Polkutraktori
Jon Miten Saat ladattua ton demon?? Meinaan kun mää yrtän ei tuu mtn ku enkku ei oikee suju
pitti dowload on lataa mutta mit' niist pitäis lataa?
Kts jos kerrot. : DD
-
juzzi-pegga
missä paikassa voi laittaa paripyörät alle 
jos on suorakyllvökone niin aja se siilon alle ja paina z jakun laistion täynnä niin uudestaan z
suurtilaa tekemässä
miten saa renkejä olis tarvetta kun on ostamassa toisen puimurin
Re: suurtilaa tekemässä
Eipä kai saa renkejä (en tiedä nelosversiosta), mutta jos pelaat multiplayerilla niin sillonhan kummatkin voi puida ja vaikka siirtelee kärryjä/kuorma-autoa.Eehoost kirjoitti:miten saa renkejä olis tarvetta kun on ostamassa toisen puimurin
Tosta mun linkistä just saa ladattua nelosversion demon.Mää oon kyseliä kirjoitti:Jon Miten Saat ladattua ton demon?? Meinaan kun mää yrtän ei tuu mtn ku enkku ei oikee sujupitti dowload on lataa mutta mit' niist pitäis lataa?
Kts jos kerrot. : DD
Aja sinne korjaamolle (sinne missä se ukkeli on) ja aja se kone sinne niiden kahden nostosysteemin päälle.juzzi-pegga kirjoitti:missä paikassa voi laittaa paripyörät alle
-
juzzi-pegga
Aja sinne korjaamolle (sinne missä se ukkeli on) ja aja se kone sinne niiden kahden nostosysteemin päälle.[/quotejuzzi-pegga kirjoitti:missä paikassa voi laittaa paripyörät alle
siis kumpi v4 vai 3.66