Tosiaan vain muutama sähköposti myyjälle, Finnlinesiin ja Finnsteveen.
3 viikkoa laskun maksusta sain kilvet kontorilta.
Valvoja: Farmari-ryhmä
eberi kirjoitti:Miten kilpien saaminen laskun maksusta riippuu?
Rekisteröidessä tarkistavat koneen omistuksen.eberi kirjoitti:Miten kilpien saaminen laskun maksusta riippuu?
perfekt kirjoitti:Traktoreita , trukkeja, kaivureita , tuottanut maailmalta,,,,,,,,,,
kaikki onnistunut ihan OK
Maksettava on ennekuin lähettävät matkaan
seuraava kone on mitä ilmeisimmin Renault 936 ja valtra T 130
riski on tietty olemassa , mutta hinnoissa on varaa jonkin moiseen remppaankin
Ei tuu mulle vaan Tammelan isännälle , eli sita tuodaan mitä asiakas tahtoo,,,,,,,,,,,,,,,,,thFiatagri kirjoitti:perfekt kirjoitti:Traktoreita , trukkeja, kaivureita , tuottanut maailmalta,,,,,,,,,,
Mites se teropoika näihin itseäsi lainaten "linnavuoren betonimyllyihin" sekaantuu?
Jorma Samuli kirjoitti:http://www.chepstowplant.co.uk/stocklist.php
Tuolta -04 Komatsu 160, kone oli juuri niinkuin puheetkin eli tyytyväinen olen. Ei vuoda ja paukut tuntuu olevan tallessa.
Jon Williams myyjän nimi.
Maailmaa nähnyt kielitaitoinen hyvä kaveri oli kaupassa mestarina,kone oli äsken eka työmaalla ja kaikki okee. Kaikki liemet uusittiin ja kaikinpuolin täysihuolto pidettiin koneelle.
Myytävänä olisi sellainen Englantilainen hydr.pikakiinitin ja kauhaan tulevia vastakappaleita sekä noin 400 ltr kuokkakapusta.
Hieman tutkin tuota välittäjien palkkiota ja ojakauhan,kallistuvan pikakiinikkeen sekä kantoharan sain kohtuu hintaan näin ajatellen,suomeksi sanottuna ostin kolme ja maksoin vajaan yhden. Ja samoin vastuu vain minulla koneen kunnosta toi sen kuka tahansa. Eli ei ainakaan tarvitse ketään muuta syyttää jos kouransa paskaan iskee?
On tuokin hassua, ensin viedään Valmetit ulkomaille ja hetken päästä joku pihi suomalaisisäntä haluaa sen ostaa Suomeen takaisin..perfekt kirjoitti:Ei tuu mulle vaan Tammelan isännälle , eli sita tuodaan mitä asiakas tahtoo,,,,,,,,,,,,,,,,,thFiatagri kirjoitti:perfekt kirjoitti:Traktoreita , trukkeja, kaivureita , tuottanut maailmalta,,,,,,,,,,
Mites se teropoika näihin itseäsi lainaten "linnavuoren betonimyllyihin" sekaantuu?
Yrittääkö kauppiaat samalla rikastua.perfekt kirjoitti:Tuleehan siinnä turhaa rahtausta mutta nyt hinnat ei ole kuin puolet suomen hinnoista,,,,,,,,,
Johtuen Punnan heikosta kurssista![]()
Rahti luokkaa tonni